Lektor Doppler med tillegg Skrevet 30. juni 2010 #1 Skrevet 30. juni 2010 Aldri, uansett om det er unger, ferier eller fandens oldemor. Til gjengjeld stemmer jeg ved samtlige valg, og synes kanskje flere burde prioritere å stemme på det som er viktig, fremfor unger i badekar.
Gjest Skrevet 30. juni 2010 #3 Skrevet 30. juni 2010 Valgdeltakelse er utrolig viktig. Vips er kommunevalget her. Kanskje folk burde tenke på hva de vil stemme på i kommunevalget allerede nå, før valgflesket begynner å hagle som verst? Forøvrig kan jeg godt stemme på unger i badekar og unge par som vil eie egen bolig jeg da. Jeg stemmer til og med på gen.forsen jeg ...
*Little Miss Sunshine* Skrevet 30. juni 2010 #4 Skrevet 30. juni 2010 Helt enig, stemmer heller ikke på alle mulige rare ting... ikke så vidt jeg husker i allefall ;-) Men jeg stemmer heller ikke ved stortingsvalg da, grunnet et manglende statsborgerskap - og det er virkelig kjipt å måtte velge mellom å være dansk eller å få lov til å stemme. Og mannen min lovte meg at jeg kunne få "overta" hans stemme ved siste valg, men så ombestemte han seg i siste liten Kommunevalg på den andre siden skal det stemmes ved.
vannhull Eli Skrevet 30. juni 2010 #5 Skrevet 30. juni 2010 ehm.. kremt! Jeg stemmer ved alle ordentlige valg, altså! Og jeg kunne gjerne trenge deres stemme her boligdrommen2010.no/finalister/eli/ Siden jeg er så søt og snill og grei og sånn
Figa Skrevet 1. juli 2010 #6 Skrevet 1. juli 2010 Jeg stemmer gjerne på par som ønsker seg bolig. Det jeg derimot aldri kommer til å stemme på er småbarn som ufrivillig har blitt meldt på skjønnhetskonkurranser.
Miss Misantrop Skrevet 1. juli 2010 #7 Skrevet 1. juli 2010 Jeg er helt enig med Figa i at det er en stor forskjell mht hva man stemmer på. Lanoungen mener jeg er usmakelig, mens det for meg hadde vært mer ok å stemme på noens husdrøm. Det er bare at den NOEN bør være en jeg kjenner, ikke et tilfeldig anonymtkranglekrek. Ps. Nydelig sted drømme huset deres har.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 1. juli 2010 #8 Skrevet 1. juli 2010 jeg stemmer ved politiske valg og kirkevalget. idiotkonkuranser derimot, det stemmer jeg ikke på. og jeg spiller heller ikke på pengespill som lotto
Miss Misantrop Skrevet 1. juli 2010 #9 Skrevet 1. juli 2010 ...............men litt black jack er ikke å forakte.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 1. juli 2010 #10 Skrevet 1. juli 2010 kos deg med black jacken din, jeg aner ikke hva det er en gang
Aliena Skrevet 3. juli 2010 #11 Skrevet 3. juli 2010 Begynner å bli drittlei av stemmesankingen rundt om her. Ting tar jo helt av. Er vel ikkke lenge før valgprogrammet til diverse potensielle Lano-unger daler ned i postkassa.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 3. juli 2010 Forfatter #12 Skrevet 3. juli 2010 Når det multihandikapede gutten ligger an til å vinne Lano-konkurransen tror jeg kanskje det sier sitt om hva folk mener om disse evinnelige stem på meg konkurransene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå