Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #1 Skrevet 30. juni 2010 Kan jeg ta det som et godt tegn at jeg er en av de første som kalles inn til intervju, eller har det ingen betydning hvolken rekkefølge folk kalles inn?
Gjest Skrevet 30. juni 2010 #2 Skrevet 30. juni 2010 Har man 200 søkere innkalles sannsynligvis bare en liten brøkdel. Jeg ville tolket det positivt.
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #3 Skrevet 30. juni 2010 Ok, jeg trodde at man på en måte tok inn alle kvalifiserte til intervju. Nå vet jeg at jeg er godt (og dokumentert) kvalifisert for stillingen, men jeg tør liksom ikke helt å tenke positivt. Vet ikke hvorfor, jeg har alltid fått jobbene jeg har søkt og nådd de mål jeg har satt meg, men har samtidig alltid slitt med å tro på noe før det er en realitet. Nå blir det spennende å se hva som skjer denne gangen. Gleder meg veldig! Det er snakk om et prestisjetungt pilotprosjekt, og det hadde passet meg ypperlig å få jobben.
Gjest Skrevet 30. juni 2010 #4 Skrevet 30. juni 2010 De få gangene jeg har vært involvert i ansettelser har man rangert søkere etter hvor godt kvalifisert de er og så innkalt si de 5 beste eller noe i den duren. Men klart, hadde man ikke kunnet skille på folk ut ifra kvalifikasjoner hadde man kanskje følt seg forpliktet til å innkalle alle, men det er utrolig sjeldent at flere har de samme kvalifikasjonene.
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #5 Skrevet 30. juni 2010 Skjønner! Jeg antar alltid at mine kvalifikasjoner er minstekravet, slik at jeg ikke er spesiell i forhold til andre. "Hvis jeg kan, kan alle andre også"-mentalitet. Dette synes heldigvis ikke på utsiden, så folk oppfatter meg som en tydelig og trygg person. Takk for svar, kakledama!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå