lengter daler ned i skjul... Skrevet 30. juni 2010 #1 Skrevet 30. juni 2010 Har tenkt å bruke ca 3000 kr. Bare meg og mannen min, 2 netter borte, fredag til søndag. Norge eller utlandet, tog, fly eller båt. Finner ikke noe, kommer ikke på noe og er tydeligvis ubukelig dårlig til å søke og leite på nett! Pliiis hjelp meg jenter, kom med gode forslag. Skal bestille ikveld.
Mom2Two Skrevet 30. juni 2010 #2 Skrevet 30. juni 2010 Man kommer vel ikke fryktelig langt for den prisen hvis den skal dekke reise til og fra + overnatting i 2 netter for 2 personer. Hva med Bergen? Trondheim? Kanskje Stockholm om du er heldig med prisene? Tur til København med båten? Eller mitt favorittsted i Norge: Åsgårdsstrand! Hotellet der nede ved vannet. "Gå rundt" i Munchs malerier. Fantastisk! Nydelig utsikt fra hotellet. God mat. Det trenger ikke bli så dyrt om dere kan kjøre.
ToPrinsesser<3 Skrevet 30. juni 2010 #3 Skrevet 30. juni 2010 "Cruise" Oslo-Kiel med Colorline. Kan bestilles med eller uten måltider. Se colorline.no Tur til København med DFDS, 7t i København; www.dfds.no Riga; ganske rimelig fly og hotell; skyscanner.net for fly; booking.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå