Gå til innhold

Noen som har sett tvserien Dexter?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Og var den bra? Trenger litt underholdning om kvelden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nja..

kjæresten likte den veldig, syns den var ok, hverken mer eller mindre

Bones er bedre

Skrevet

Kjempebra! Litt mørk og morbid serie om en seriemorder som arbeider som etterforsker for politiet med blodanalyser som spesialitet.

Skrevet

Heldigvis er smaken forskjellig - jeg synes Dexter er kvalitetsmessig en myyye bedre serie enn Bones:-)

Skrevet

Elsker den serien - den blir bedre for hver sesong synes jeg :)

Skrevet

Driiit bra. Syns de første 2 episodene var litt trauste, men så ble jeg ekstremt hekta. Helt enig i det hun over her sier, kvalitetsmessig er Dexter myyye bedre. På alle andre måter også når jeg tenker meg om..;)

Skrevet

Ja har sett alle episodene i alle seriene(lastet ned fra nett).

Både jeg og mannen likte den veldig godt.

 

Nå holder vi på å pløye oss gjennom alle seriene om 24.

Skrevet

Det er en fantastisk serie. Jeg ser de for andre gang nå, er på sesong 2.. Gleder meg til neste sesong begynner 26. September!!! :D

Skrevet

Syns det var litt spesielt i starten men kom meg igjenom de første episodene og ble sikkelig hekta, sett sesong 1-3 to ganger nå, gleder meg til sesong 4 til høsten :D

Skrevet

Absolutt severdig!

 

men seriene "The wire" og "Sons of anarchy" er enda bedre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...