Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #1 Skrevet 30. juni 2010 Hadde ca eggløsning for 3-4 dager siden. Har sinnsyke smerter i går og i dag. Noen andre som opplevde smerter rett etter eggløsning??
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #2 Skrevet 30. juni 2010 åssen vet du at du er gravid så fort?? trodde ikke man kunne teste før minst to uker etter EL
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #3 Skrevet 30. juni 2010 Er jo det jeg ikke vet.. men kan man ha smerter under den 1. uken liksom? Ble gravid på første forsøk sist gang, men kan ikke huske å ha slike smerter... Er jo mest redd for en betennelse eller graviditet utenfor livmor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå