Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #1 Skrevet 30. juni 2010 De ser jo ut som store tunge dråg Hadde vært fint hvis den ikke var alt for dyr også. To tetter her:)
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #2 Skrevet 30. juni 2010 Kan IKKE anbefale TFK, er så mye feil på de to jeg har hatt. Hadde først singelvogn, så fikk jeg tvillinger etterpå og den vognen virket størst, men fy for et styr med den.
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #4 Skrevet 30. juni 2010 carena double swing brukte det til mine to (14mnd mellom dem) kjempefornøyd lett å trille, god plass, og man kom likeve inn alle dører
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #5 Skrevet 30. juni 2010 supert:) Takk! Hvor kjøpte du den og hvor mye kostet den?
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #6 Skrevet 30. juni 2010 mener jeg betalte 5000 totalt for vogn, softbag til minsten og regntrekk men usikker.. mulig det var på brio (yngste er nå 2,5. kjøpte vogna i januar 08, han født i mars)
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #7 Skrevet 30. juni 2010 Det var jo ikke så ille pris:) Det blir ca. 21 mnd. mellom våre, men er vel kjekt med tvillingvogn da også? Takk igjen for svar:)
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #8 Skrevet 30. juni 2010 beklager at jeg ikke kunne være til mer hjelp =P brukte tvillingvogna til eldste var.. ja.. i fjor høst, så 2,5 ca Skulle gjerne solgt deg min, men dumme huseier flytta den da de malte (vi var på ferie) og lot den stå først ute i regnet uten regntrekk, så i fuktig bod, så den mygla bort =( (hadde da nesten slutta å bruke den)
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #9 Skrevet 30. juni 2010 Du har da gitt meg all den hjelpen jeg har bedt om:) Kjempeglad for at du bruker så mye tid på å svare meg! Synd med vogna di...
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #10 Skrevet 30. juni 2010 Så en reklame får noen dager siden om søskenvogn. Det var en vanlig singelvogn, men hadde et avtagbart sete ved siden av. Det så ut som et godt sete, men husker ikke merke. Du kan jo forhøre deg litt? Bare et tips!
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #11 Skrevet 30. juni 2010 Vi har carena double swing og er veldig fornøyd. Veldig kjekt med delte seter. Brukte hardbag til minstemann og eldste satt framover vendt. Ble anbefalt to svingbare fohjul når man trengte søskenvogn pga vektforskjellen. Kjøpte min på bayshop til halv pris sommeren 2008. Ga ca 2000 for vognen, tror det var rundt 800 for hardbagen. Kjøpte to enkle regntrekk som jeg brukte når de var vendt hver sin vei. Nå har jeg et dobbelt ettersom de sitter framovervendt begge to.
Gjest Skrevet 30. juni 2010 #12 Skrevet 30. juni 2010 Jeg har to tette og er veldig fornøyd med Troller kjøpt på barnevognhuset Rudo for ca 1700,-. Har ingen negative ting å nevne. Det jeg liker er at : 1) den har store hjul, det er derfor enkelt å trille den også på grus og i skogsterreng 2) den er meget lett, faktisk så lett at jeg putter den gladelig inn i bilen hvis vi skal på kjøpesenter i stedetfor trille 3) den tar lite plass sammenslått fordi man enkelt kan ta bort hjulene, fikk den lett inn uten å ta av hjul nylig i bagasjerommet på en vanlig Saab personbil 4) den har tilnærmet full liggestilling og derfor egnet for soving 5) den har to meget romslige kurver under 6) den har to luker på kalesjen festet med borrelås slik at du kan se barnet selv om du går bak og triller 7) god plass til mykbag og hemper til å feste den for den nyfødte Vi er kjempe fornøyde med denne vognen og syntes prisen var veldig akseptabel når man ser hva mange slike vogner koster. Anbefales!
Gjest Skrevet 30. juni 2010 #13 Skrevet 30. juni 2010 Vi har også brukt Troller sin og har samme oppfatning som små smurfer. Til babyen brukte vi softbag i starten (også fra Troller).
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2010 #14 Skrevet 1. juli 2010 Jeg kan virkelig anbefale den vi brukte, GT safari. Den er genial! Lett å trille (mye lettere enn vanlig firehjulskombivogn med baby i når man triller med to i GTén). Lett å slå sammen og løfte inn i bilen og god plass til både baby og søster/bror. Også god plass i handlekurven under. Dessuten er den skikkelig høy under kalesjen, slik at barna kan være veldig stort før det ikke lengre får plass. Jeg er skikkelig lei meg for at vi ikke skal ha to tette en gang til, for jeg er så glad i den vogna... Hvis du er interessert i å ta en titt, så skal jeg selge min pent brukte (inkludert Teutoniabag, regntrekk og handlenett for 2900,-) http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=23072225
juni08&mars10 Skrevet 1. juli 2010 #15 Skrevet 1. juli 2010 Jeg har 21 mnd mellom mine, og elsker den vogna! Beste innvesteringen jeg har gjort til ine små
Gjest Skrevet 1. juli 2010 #17 Skrevet 1. juli 2010 Det står urban jungle forran på vår, men om det er merket på den vet jeg ikke... Vi var ihvertfall veldig opptatt av at den skulle ha to svingbare hjul forran og ikke bare ett pga faren for å velte (mye snø her om vinteren). Den er kjempelett å trille og har separate seter.
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2010 #18 Skrevet 1. juli 2010 Her er to tettere enn tettest, og vi har tre TFK-vogner; En joggster, en twister og en tvillingvogn. Er godt fornøyd med alle tre. Den største fordelen er at vognene blir små når de legges sammen. Den eneste ulempen er at det er trangt å få ting inn i kurven under, noe som for eksempel er en ulempe når jeg går tur til butikken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå