Snakkelittmeddeg Skrevet 30. juni 2010 #1 Skrevet 30. juni 2010 Og det e satans så ondt og!! Var hos legen i dag og har fått antibiotika for kraftig ørebetennlese og trommehinnen er på vei til å sprikke?? Hallo liksom, er en voksen dame (på papiret hvertfall ) Er det ikke bare barn som får trommehinnen sin sprengt?? ) Men, kjerringråd taes i mot med stor takknemmelighet for jeg vil gjerne sove litt i natt =) Og gjerne litt god bedring og da siden jeg først syter og klager sånn
Trollmor m/ trolljente Skrevet 30. juni 2010 #2 Skrevet 30. juni 2010 drikk alkohol til du sovner Ingen gode råd her desverre God bedring
Snakkelittmeddeg Skrevet 30. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 30. juni 2010 Hehe med to unger i hus så er det ganske uaktuelt Får vel bare belage meg på en natt i sittestilling igjen Legen lovte at det skulle gå over innen 3 dager og det skal jeg klare Men, jeg merker jeg blir litt mann når jeg er syk.. Går å sutrer og smågriner for jeg har så vondt Og det er ingen som synes synn i meg heller!! Ungene bare ser rart på meg ;o) Gleder meg til vondten er over så vi kan nyte ferien litt.. Har holdt på i snart 3 uker med sykdom hos meg og ungene.. Det er vel ikke mye rettferdig det eller?? Tuuuuusen takk for god bedringen, det hjelper med litt sympati da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå