Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #1 Skrevet 30. juni 2010 Hadde sikkert eggløsning for 3 dager siden ca. Har hatt endel sex rundt denne fordi vi ønsker å bli gravide... Problemet er at nå i 2 dager har jeg hatt store smerter i underlivet/eggstokkene.. ALtså det er oppe med eggstokkene, og magen er litt hard der.. Blir litt redd. Er vel ikke vanlig å ha vondt når man blir gravid? Ble gravid på første forsøk sist gang, og dette er første forsøk etter p-pille slutt og mensen. Kan det vere noe betennelse eller gravid utenfor livmor? Blir litt redd jeg..
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #2 Skrevet 30. juni 2010 Symptom på graviditet så tidlig er det nok ikke. Og en evt graviditet utenfor livmor gir ikke smerter så tidlig. Du har ikke eggløsning senere enn du antar da? Har du tatt eggløsningstest eller sjekket på annen måte at du har faktisk har hatt eggløsning?
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #3 Skrevet 30. juni 2010 Hvor får man kjøpt en slik test? Har ikke tatt test nei, men reknet meg ut sånn ca. Har som oftes ikke vondt i 2 dager av eggløsning.. Hmm.. får se det an en dag til ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå