Gå til innhold

Har du eller mannen vært i fengsel?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mannen min har vert...

Skrevet

begge to, opptil flere ganger.

somoftst fyllaaresten, noen ganger for husbråk, og et fåtal for besittelse.

Ikke så gøy å måtte ringe nabokona for å få henne til å avlse barnevakten

Skrevet

Jeg var engang i fengsel i Ghana.

Det var bare for å gi de insatte brød.

Men, nei, meg eller min mann har aldri vært innsatt! :)

Skrevet

Haha, ser du på glattcelle som fengsel nå, 21:58?

Liten forskjell på å tilbringe natten på glattcelle og faktisk være i fengsel da.

Skrevet

Mannen var i fengsel for snart 20 år siden, som 18-åring. Kjørte i fylla, og det var dermed fullt fortjent! Han satt vel noen få dager, men likevel.

Heldigvis har han aldri gjort noe lignende igjen, og han er idag meget lovlydig. :)

Skrevet

Ikke mannen, langt i fra, men jeg :( To ganger....

Skrevet

Jepp, jeg har vært i fengsel. Satt inne i nesten to år.. Uff, helt utrolig kjedelig. Men jeg fortjente det tross alt!!!

Skrevet

Noen der vil fortelle hva de satt inne for?

Skrevet

sambo pga råkjøring. (ganske rå)

Skrevet

ved gjentatt husbråk, og stor besittelse havner du ikke i varetekt eller på glattcelle..

Skrevet

Oj, og jeg som trodde at folk hadde bedre ting fore enn å gjøre ulovelige ting slik at de havnet i fengsel... Har alltid sett på det å sitte i fengsel som noe svært svært negativt, og kunne aldri ha levd sammen med en person som har sittet i fengsel. Her i Norge blir man ikke satt i fengsel for å gi mat til sultne barn eller protestere mot korrupte politikere, man havner i fengsel for brudd på helt fornuftige lover og regler...

Jeg er nok en uskyldig liten pike jeg da, som aldri har nasket godter i butikken engang. Kjører alltid lovlydig og betaler alltid parkering... Hmm, er jeg litt kjedelig tru :P

Skrevet

Så du tror at en som begikk et tåpelig lovbrudd som tenåring fremdeles er hardbarket kriminell 30 år senere? Folk kan ikke forandre seg og lære av sine feil, tror du?

Skrevet

Du trodde at det ikke er innsatte i norske fengsler, fordi alle nordmenn har bedre ting fore enn å gjøre ulovlige ting? Du er litt skrudd, 22:33.

Skrevet

Sønnen min sa HØYT på T-banen at pappan hans var i fengsel, det kom liksom ikke frem at pappan hans jobber i fengsel. Så det ble noen blikk ja :-)

Skrevet

Jeg har vært en plass som garantert er verre enn fengsel... :/

Skrevet

neida, ingen av oss, men samboern gjorde vanvittig mye rart når han var unge og lite lovende, så han ble stadig holdt under oppsikt. Dette var ikke i norge, I might add..

Skrevet

Mange ganger, men jeg har jobbet der,da..

Skrevet

Mannen min har sonet en dom på 60 dager(11-12 år siden).

Skrevet

NEI er du gal.

Verken jeg eller samboer ha vært i fengsel.

Tragisk..iallefall om folk har barn,,,!

Skrevet

Samboeren min var ei natt i fyllearesten i sin ungdom, men så lenger opp her at det ikke "gjaldt"

Skrevet

Ja, mannen har vært 2 ganger, 1 gang for fyllekjøring og 1 gang pga noen bøter fra gammelt av som vi ikke hadde råd eller mulighet å betale.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...