Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #1 Skrevet 30. juni 2010 ...han ikke ville slå opp med meg fordi han var redd jeg da skulle ta mitt eget liv. Hvordan hadde dere tolket det?!! Føler meg ikke sååå bra etter det:/
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #2 Skrevet 30. juni 2010 Hmmm.. Så mannen din mener at du er suisidal? Kansje? Hmm... så burde du jo kansje søke hjelp da.... Eller så kansje han burde søke hjelp!
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #3 Skrevet 30. juni 2010 Du har allerede tolket det, da du skrriver at han indirekte har sagt det. For å gi deg et svar må jeg vite hva han faktisk har sagt og om du tenker at det er riktig, kan et brudd resultere i at du tar livet av deg?
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #4 Skrevet 30. juni 2010 Lurer litt på i hvilken sammenheng dette ble sagt... Dersom det er sagt etter en lang rekke spørsmål fra deg om han virkelig bryr seg om deg, om han elsker deg høyere enn alt, om han ser for seg et liv uten deg osv osv så er saken litt anderledes i mine øyne enn dersom det blir sagt helt uten foranledning.
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #5 Skrevet 30. juni 2010 Vi satt egentlig bare å snakket om forholdet vårt. Om det egentlig var noe liv i det, pga mye som akkurat hadde skjedd... Vi har ikke et helt tipp-topp forhold, selvom vi elsker hverandre. Jeg elsker i alle fall han, men vet ikke om det er han jeg vil leve livet sammen med. Så sa han plutselig noe om at han ikke turte å gå fra meg, for han var redd jeg skulle overleve det... Vi vet jo begge to at jeg har vært suicidal flere ganger, selvom det er en stund siden sist nå... Føler meg veldig liten om jeg er sammen med en mann som "bare" er sammen med meg fordi han ikke vil se meg ta mitt eget liv. HI
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2010 #6 Skrevet 1. juli 2010 Han tør å være ærlig om det. Jeg mener det er et godt utgangspunkt for å jobbe videre, uansett hvordan dere vil jobbe videre.
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2010 #7 Skrevet 1. juli 2010 gå i fra han å bevis forhan at du fint greier dg uten han!!!! jeg mener; hvem har lyst å ha en kjæreste som kun er sammen med deg fordi han føler han ikke har anna valg??? vist ikke han har rett da, at du vurderer å ta ditt eget lif for at han går i fra dg.... om så, så er det på høy tid du oppsøker proff hjelp for problemene dine..
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2010 #8 Skrevet 1. juli 2010 Jeg får hjelp for problemene mine. Men er "ofte" suicidal. Selvom jeg ikka har vært det på en stund. Har lyst å gå fra han, men likevel tørr jeg ikke siden jeg elsker han og vil leve sammen med han. Er bare så redd han ikke føler det samme...
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2010 #9 Skrevet 1. juli 2010 Uff.... han sier vel egentlig indirekte at han ikke vil være sammen med deg... Altså; hadde det ikke vært for psyken din, så hadde han allerede dratt... Du, du klarer deg fint uten! Forelskelser går over, og nye dukker opp... Du vil ha en mann som vil ha DEG, like mye som du vil ha ham!!
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2010 #10 Skrevet 1. juli 2010 antar dere har barn sammen siden du er på dib. er ikke bare bare å bryte opp da. om du er suicidal er du sikkert også deprimert, kanskje også av og til manisk. det er ikke lett å leve sammen med noen som er psykisk syk, om man elsker dem eller ikke. det er heller ikke lett å gå fra den man elsker, og det er ikke lett å gå fra noen som er psykisk syk, særlig ikke om man har barn sammen. om han elsker deg eller ikke er ikke et lett spørsmål å svare på, sikkert ikke engang for han. at du sikkert ikke alltid er lett å leve med pga sykdommen din, er nok ganske sikkert. fortsett å snakke sammen. han virker som en åpen og fin type, dessuten er han sitt ansvar bevisst, man går faktisk ikke bare i fra sin kone (livspartner) bryter opp hjemmet for ungene, bare fordi om livet er litt vanskelig av og til. man går ikke hverdag i en evig forelska lykkerus.det heter gode og onde dager av en grunn. jobb med psyken og med forholdet og snakk med mannen din.
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2010 #11 Skrevet 1. juli 2010 Er akkurat sånn jeg tenker, at han må jo elske meg mye når han tross alt holder ut med meg. Jeg tror jeg endelig er på bedringen vei. etter 3 år med MYE motgang og sykdom. Både psykisk og fysisk. Jeg håper jeg er ute av denne uheldige greien i alle fall. Vi har barn sammen, og derfor har ikke jeg turt å gå fra mannen. Om vi ikke hadde hatt barn, hadde jeg gått fra han slik at han slapp meg. Men han kommer jo ikke utenom meg siden vi uansett har barn sammen. HI
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2010 #12 Skrevet 1. juli 2010 Han har ikke nødvendigvis indirekte sagt at han vil gå i fra deg, men ikke tør. Det er like sannsynlig at han indirekte har sagt, da dere snakket om forholdet deres, at det er en av grunnene til at det er enda viktigere å kjempe for forholdet er at psyken din trenger dette forholdet. Hvorfor ikke spørre hva han indirekte egentlig mente? Det er bare han som vet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå