Gå til innhold

Dere som ønsker dere jenter


Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir dere litt misundelige på de som får jenter? Altså av venninnene deres?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lol. NEI! Hva i all verden er det å være misunnelig på? Jeg har en gutt, og skal fint klare å gå gjennom livet med en gutt til;) Er myyye enklere med gutter!

Skrevet

Jeg har gutt og ønsker meg en gutt til. Til meg blir det litt motsatt da. Hvis jeg får jente så blir jeg ikke misunnelig på de andre som får gutt :)

Skrevet

Hvorfor er det enklere med gutter? Har en av hver, og hittil så har jenta definitivt vært enklest!! Tenker du på tenårene, så er vel det ganske ymse også.

Skrevet

Jeg har tenåringer av begge slag og kan love deg at gutter generelt er enklere i oppveksten.

Skrevet

Da jeg var gravid hadde jeg et lite ønske om at det skulle være jente, men da jeg fikk den nydelige gutten min ville jeg ikke byttet han ut mot noen jente i hele verden ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...