Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #1 Skrevet 30. juni 2010 Blir dere litt misundelige på de som får jenter? Altså av venninnene deres?
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #2 Skrevet 30. juni 2010 lol. NEI! Hva i all verden er det å være misunnelig på? Jeg har en gutt, og skal fint klare å gå gjennom livet med en gutt til;) Er myyye enklere med gutter!
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #3 Skrevet 30. juni 2010 Jeg har gutt og ønsker meg en gutt til. Til meg blir det litt motsatt da. Hvis jeg får jente så blir jeg ikke misunnelig på de andre som får gutt
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #4 Skrevet 30. juni 2010 Hvorfor er det enklere med gutter? Har en av hver, og hittil så har jenta definitivt vært enklest!! Tenker du på tenårene, så er vel det ganske ymse også.
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #5 Skrevet 30. juni 2010 Jeg har tenåringer av begge slag og kan love deg at gutter generelt er enklere i oppveksten.
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #6 Skrevet 30. juni 2010 Da jeg var gravid hadde jeg et lite ønske om at det skulle være jente, men da jeg fikk den nydelige gutten min ville jeg ikke byttet han ut mot noen jente i hele verden ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå