Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #1 Skrevet 30. juni 2010 Jeg var sammen en fyr for mange mange år siden. Var helt betatt av han og av den grunn var jo ikke forholdt sunt. Lot han utnytte meg og ble på en måte misbrukt av han, selv om jeg fremdeles ikke klarer å se på det som misbruk så objektivt sett var det nok det. Nok om det, jeg fikk endelig gjort det slutt (fordi jeg flyttet) og sleit i mange år med å glemme han. Han hadde utrolig makt over meg. Selv om jeg er over han nå, så vet jeg innerst inne at han har den makten over meg om jeg skulle ha truffet han igjen. Selv om jeg nå tenker mer rasjonellt og voksent ville han ikke kunnet gjort meg nå, men jeg vet at han fremdeles har en plass i...ja, tro det eller ei, hjertet mitt. Uansett, har lett han opp på fb det siste året, akkurat som om jeg bare må se hvordan han ser ut nå (nysgjerrig!!), men har ikke funnet han. I dag gjorde jeg det igjen, og fikk opp et treff - gikk inn og der så jeg rett på "djevelen". Det var det bildet han hadde lagt ut av seg selv. Ved nærmere ettersyn så jeg at han kanskje lignet mer dracula enn djevel, men det var ikke slik jeg først oppfattet han. Jeg så virkelig djevelen og først skvatt jeg litt....så var det litt rart, for det var akkurat som om den siste biten i puslespillet falt på plass. Jeg skjønte at det var han og han var djevelen......eller, han kunne i hvert fall vært det. Uansett, jeg som satt her og småsovna....nå våknet i hvert fall jeg!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå