Gå til innhold

Det er jo det??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikk esant? Da vi kom hjemm i dag lot jeg døra stå oppe og guttungen smatt ut før jeg fikk kaffekoppen var varm kaffe. Han smatt fortere enn shwiiint 2 sekunder lissom åså var han vekk og gubben sto å kjefta og smalt å sa at jeg måtte vente med kaffen til guttungen var i seng. men det er jo alt for seint for meg å drikke kaffe når guttungen er i seng så seint som klokka ni.Likvel vil han at jeg skal løpe etter guttungen å passe påa t han ikke stikker av. Shmekk sier jeg bare. Er det jeg som har rett her, ikke sannt????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du lest ditt eget innlegg før du postet det?

Etter litt strev kom iallfall jeg fram til: Må døra stå oppe for at du skal kunne drikke kaffe?

Lukk døra, så drikk kaffe. Problem løst!

Skrevet

nei det er ikke lest av gubben han sa jeg måtte skrive meg inne før jeg kunne gjøre det. Han sier sånt heile tida og jeg vet snart ikkeh va jeg skal gjøre lenge.r Guttungen sover overalt hele tida og hver gang døra går opp stikker han av shwiiiiiiint på 2 sekunder lissom eller 3. Eller så sover han ute. Jeg orker ikke mer snart og jeg blir gaaal. Gubben kasta kaffen også, selv om katta ikke mente det.

Skrevet

Åh Gud, anonymforum har blitt et hjem for de gale. God jul!

Skrevet

Inntil du klarer å skrive et innlegg som er forståelig, hopper jeg "shwiiiiiiint" over til noe annet.

Skrevet

jeg klarer ikke skrive bedre enn dette pga katta liggerh alveis over tastaturet og guttungen skriker så jeg blir gaaal. Gubben kommer snart hjem å da får jeg ikke sitte på internetten lenger og kope som han sier. han skal lissom bestemme hele tida. gjør ditt gjør datt følg guttungen til barnehagen følg han hjem hent han der og her og ikke drikk kaffe før da og da. Er det normalt å ha det sånn heile tida? Eller bør jeg ta med guttungen og katta som jeg er så gla i å komme meg bort?

Gjest eelis+kian
Skrevet

Hahaha, dødsbra innlegg, jeg skjønner faktisk INGEN TING! :-DD

Skrevet

JAAA! Mannen din er problemet. Det minste kunne han gjøre døra før kaffen ble kald! Den SWIINT-greia kjenner jeg til også. 2 sekunder! Dessuten vet alle at ingen drikker kaffe like før sovetid, barn skal ikke drikke kaffe forresten.

...kanskje faktisk kaffe er det? ja, problemet altså!

Skrevet

jammen hør på meg da kan ikke noen svare meg??????? Jeg vil ikke at det skal være sånn her inne på annonym at man ikke kan svare folk som ikke skriv som alle andre!!!!!!

også kan dere jo kanse jette dere til at jeg er

Skrevet

nei det er det jeg også sier til han gubben altså. Takk for at du forstår meg og kjenner meg og vet hvordan det er å være sånn som dette.

Skrevet

Jeg gjetter at du er et troll, ja. :)

Skrevet

unskyldt at jeg maser sånn nå altså men det ble bare rot. Men hva står hi for egentlig. Ser at alle sier det at det er vi som starter tråden men hvorfor akkurat h og i?

Skrevet

Blæ, dårlig etterligning av mannen-som-rotet-vekk-bilen-innlegget.

Skrevet

nei det skulle stå dyslektiker men det trodde jeg var unødvendig å skrive siden folk her inne allerde klager på skrivinga mi.

Skrevet

Gah, ja mannen din er skikkelig rar. Det er jo normalt å drite i sønnen sin. Pc og kaffe er viktig det!

Skrevet

Hvor gammel er sønnen din?

Kjøp ei låse-lenke til å ha øverst på døra og sett denne på når dere kommer hjem..

Finn frem noe han kan leke med og bruk ett par minutter på å aktivisere han slik at han blir litt opptatt sånn at du får drikke kaffen din i fred.

Litt vanskelig innlegg, men internett kan du vel sitte å kope på når gutten har lagt seg?

I og for seg så forstår jeg frustrasjonen til mannen din om kaffen er sååååå viktig at du lar den gå forran før du løper etter gutten din..

Skrevet

Du virker som et fantastisk nydelig menneske 22:09. Den eneste som svare HI seriøst og høflig. Skulle ønske jeg kjente deg, tipper du er en god venn ;)

Hilsen en som er ganske sikker på at dette er tull og skrevet for å skape reaksjoner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...