Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #1 Skrevet 30. juni 2010 hvis det ikke hadde vært for barna våres. Hvordan hadde du reagert hvis en du nettopp hadde gjort det slutt med snakket sånn til deg?
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #2 Skrevet 30. juni 2010 Eksen min håper jeg drukner, så han kan få sønnen vår for seg selv. Ny samboer og stefar er no dritt, visstnok. Det er mye rart der ute gitt..
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #3 Skrevet 30. juni 2010 Jeg hadde blitt redd, og kanskje tatt en liten prat med politiet!
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #4 Skrevet 30. juni 2010 Når en sier sånt når det nettopp har blitt slutt, så er det nok fordi det fortsatt er følelser inne i bildet, og han er tydligvis såret, lei seg og opprørt. Om han sier det flere år etter at det ble slutt derimot, det er verre.
Miss Misantrop Skrevet 30. juni 2010 #5 Skrevet 30. juni 2010 Jeg hadde blitt kjempeglad for denne bekreftelsen på at jeg hadde gjort et riktig valg ved å dumpe han!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå