Gå til innhold

er jeg en dårlig mor som lar svigermor

Anbefalte innlegg

Skrevet

"ta over" baby når vi er på besøk?

Jeg synes det er så godt å få litt avlastning, så jeg lar babyen sove på samme rom som svigermor istedetfor meg når vi er på besøk. Hun tar seg av nattemating (mme-barn), bleieskift om natta osv.

Hun står også opp med henne om morgenen, bader henne hver dag når vi er på besøk, og har egentlig hovedansvaret for babyen..

Nå, på 1 uke, har jeg selv gitt mat til babyen 3 ganger. Pappaen til baby har gitt henne 3-4 ganger, og svigermor resten.

Ellers så holder jeg jo og leker med babyen da..Men er liksom svigermor som "styrer" mest.

Er jeg unormal?

babyen er 5 mnd..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei det synes jeg ikke du er =)

nyt fri tiden din du,dagen da det er du som må opp om natten kommer tidsnok igjen =)

Skrevet

Så deilig:-)

Nyt det!

Skrevet

Samma om du er normal eller ei vel!?!?!?!?

Gjør som du vil, ;o)

Skrevet

Synes du er en flink mor som greier å gi slipp.

Dette har barnet bare godt av og blir tryggere av å ikke bare henge i armene på mamma og pappa hele tiden.

Du er jo der hele tiden, lar bare andre hjelpe til. Applaus.

Heldig er du også, jeg hadde ikke sakt nei takk til slik avlastning.

Skrevet

Nei, syns ikke du er ei dårlig mor, sikkert deilig med litt avlastning, og det er jo bare ei uke.

Men hvis det ikke er frivillig fra svigermors side, så spørs det om hun syns du er en litt dårlig vert;)

Skrevet

Nei, herlighet, så lenge svigermor har lyst har hun lov ;) Bare nyt det, du!

Skrevet

HI

Jeg begynner å bli redd for at jeg har "ødelagt" forholdet til babyen min nå da.. :-(

Hun ser ikke på meg så mye mer når jeg holder henne, og hun viser ikke noen tegn på at hun vil til mammaen sin. Tvert imot så ser hun mye etter farmoren sin, og ler som bare det når hun kommer..

Skrevet

Hun er nok bare glad for å se et nytt ansikt, dette har dere nok godt av begge to! :)

Skrevet

Jeg har gjort det samme:) Nå er min gutt snart 3 år, og sover på eget soverom. Men det har jammen vært netter der gutten har sovet i reiseseng på svigers' soverom:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...