Villa Perlesukker Skrevet 30. juni 2010 #1 Skrevet 30. juni 2010 Gulesider & flokken er nå stolte eiere av et nydelig rødt lite falleferdig hus plassert på et lite sted ikke så langt fra Oslo Stedet hvor vi begge har tråkket våre første barnesko og tenke seg at det jammen tok 32 år før vi skulle møtes;) Vi vant budrunden!! Er begge nokså satt ut og gliser vilt mot hverandre. Huset skal bygges på 1/3 og få to stk utbygg ala ark. Males hvitt, dobbeldør til inngang, nye vindu, nytt tak, nytt kjøkken, nytt bad, 5 nye soverom, nytt vaskerom, musikkrom,nytt elektrisk anlegg,garasje og uthus! De som skal flytte inn er gulesider, gulesiders blonde og oh så smekre forlovede, 4 barn, 2 katter, en hund, 2 grønne ender og en kanin. Vi tenker på å starte blogg om kaoset men akkurat i dag skåler vi med bestemors bringebærsaft Wohooooo.
Gulosten™ Skrevet 30. juni 2010 #2 Skrevet 30. juni 2010 HURRA!!!!! GRATTIS! Måtte dere langt over takst?
The Bad Gal Skrevet 30. juni 2010 #3 Skrevet 30. juni 2010 Der kom det! :-) Gratulerer igjen, kommende fru gulesider! Bestemors bringebærsaft hørtes deilig ut, skål for den!:-) Når får dere overta da? Weeeeee, er så glad på deres vegne!
PAVEEL Skrevet 30. juni 2010 #4 Skrevet 30. juni 2010 Gratulerer såååå masse!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jippi!
Villa Perlesukker Skrevet 30. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 30. juni 2010 Vi hadde bestemt oss for å gå 500.000 over takst om vi måtte. Men det ble bare 50.000!!! HERLIG!!! Nå kan vi bygge det akkurat slik vi vil. Og ho mor i huset kan jobbe 50% en stund
Villa Perlesukker Skrevet 30. juni 2010 Forfatter #6 Skrevet 30. juni 2010 1 september sa selger men vi heiv på noen tusen og presset overtagelsesdato til 1 august Hihi nei det gikk ikke å få huset før 1 september. Rart hva ekstra penger gjør med folk;) Og for oss er det helt perfekt! So happy:)
Gjest Sekretøsa Skrevet 30. juni 2010 #7 Skrevet 30. juni 2010 JUHU!! :D :D Mange lange gratulasjoner fra Palmesus og fammen! Sååå gøy!!! :D
Turid Laila Skrevet 30. juni 2010 #9 Skrevet 30. juni 2010 Gratulerer så masse! Det er gøy å kjøpe hus! Hvor endte dere opp?
Gjest Skrevet 30. juni 2010 #10 Skrevet 30. juni 2010 JUHUUUUUUU!!!!!!!!! Gratulerer!!!! Jeg visste det var deres hus! :-)))))) Nå blir det vel et anneks jeg kan komme å lage syltetøy i? :-)
lille sprelle Skrevet 30. juni 2010 #11 Skrevet 30. juni 2010 Gratulerer! Bare sørg for å byggemelde før i morgen, da blir det billigere - hehe Lykke til!
3småtroll♥ Skrevet 30. juni 2010 #12 Skrevet 30. juni 2010 Gratulerer så masse! Da har jo denne dagen ikke vært så ille alikevel? Nå har du litt tid på å planlegge og ordne klart, men går jo fort til 1.august da:)
Voilà Skrevet 30. juni 2010 #13 Skrevet 30. juni 2010 Jeg skiftet også nick for litt siden - dere gjetter aldri hvem jeg egentlig er, mohaha. Grattis med hus, Gulesider!!
Villa Perlesukker Skrevet 30. juni 2010 Forfatter #14 Skrevet 30. juni 2010 Kriminiminiminell jeg tipper ditt forrige nick begynte med en K? Byggmelde før i morgen sukk det klarer vi nok ikke hihi. Dere skal få se bilder når vi har summet oss her. Har ikkelyst å legge ut linken ennå. Huset er helt grusomt nå hoho
Gjest irismor Skrevet 1. juli 2010 #16 Skrevet 1. juli 2010 Gratulerer med "rønna" ;-) Litt av en jobb dere har foran dere, men utfallet blir perfekt for Gulesiderfamilien =0) Litt av en uke du har hatt. Forlovelse og hus :-) kan livet bli bedre...
Rampongi Skrevet 1. juli 2010 #17 Skrevet 1. juli 2010 Herlig! Så godt å høre oh fine blonde damen! Gratulerer, tenk endelig ble deres tur! Woohooooooi!
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 1. juli 2010 #19 Skrevet 1. juli 2010 Aj aj, den bloggen gleder jeg til ) Gratulerer så mye med huset!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå