Gå til innhold

Tupperware-kopper med lokk til sugerør. Perfekt til barnebursdager!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har gått ut av sortimentet til Tupperware (forstå det de som kan!!!) men er i salg neste uke til 99kr for 4 kopper! Gi en lyd om noen er interessert.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får man kun kjøpt de til forhandlere eller finnes det i en nettbutikk og?? de koppene elsker jeg!! :)

Skrevet

Ja de er helt fantastiske. Kun mulig å kjøpe gjennom forhandler. Jeg sender gjerne om du ønsker å bestille. Hvis du ikke bor i Bergens-området da, da kan jeg levere.

Skrevet

Jeg bor desverre ikke der, men på østlandet!! :( men hvorfor i all verden har de slutta med de koppene??? argh!! har ei venninne som vil ha ihvertfall! ;)

Skrevet

Nei, aner ikke hvorfor de har sluttet. Send meg en pm eller mail på [email protected], så ordner vi:)

Skrevet

Jeg vil gjerne ha kopper!!! :) Har leita lenge etter de nå, og ble skuffa da jeg fikk høre at de ikke skulle selge de mer :(

Skrevet

Jeg er ikke sikker på om jeg vet hvilke kopper dette er.

Skal hjem til B om en uke eller så og hvis det finnes bilder av dem så er det mulig jeg slår til jeg også :)

Skrevet

Geniale kopper ja!

Jeg er forhandler i Oslo og kan levere her.

Send pm om du er interessert.

Skrevet

De koppene er fine, ja! :-)

Er det noen som vet om det samme tilbudet gjelder på den Tupperware-standen som er på Sandvika Storsenter (hvis den standen i det hele tatt er der fremdeles, da? Ikke vært der på lenge, jeg...)?

Skrevet

Hvilke farger er det? Er porto inkludert, eller hva koster det evt i tillegg?

Skrevet

Send meg mailadressen din, så kan jeg sende dere bilde!! min mail er [email protected]

Porto er ikke inkl, men kan sende som brev, så blir ikke så dyrt :)

Skrevet

Kunne en av dere som er forhandlere, sendt meg en katalog? :))

Skrevet

Hva er vertinne-gave neste uke?

Burde jo kanskje tromme sammen et møte med mødre :)

Skrevet

De har online-katalog, bare å google.

Skrevet

Fikk du mailen Sanchin??

Skrevet

Jeg jobber som konsulent selv, hvis noen vil ha en party eller bestille noe i oslo og akershusområde så ta gjerne kontakt =)

Skrevet

Vertinnegaven er et kombismart sett. Også gave til alle gjester denne uka!

Rop ut hvis noen ønsker demo i Oslo/Akershus, eller send en pm =)

Skrevet

Disse koppene kostet 219,- for 4 stk da de var i salg. Så dette tilbudet er jo til under halv pris tilogmed!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...