Gå til innhold

Passe på barn i badekaret

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en 61/2 åring og en 8 åring som liker å bade flere ganger i uka. Jeg lurer på om dere sitter på badet hele tiden når deres unger på den alderen bader, eller holder det å ha et øye med dem. Har til nå sittet der når de bader, men de begynner nå å kreve privatliv når de bader. De bader hver for seg, så det blir jo noen timer å sitte der...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sitter ikke der hele tiden og de er 4 og 6. Men hører de stort sett hele tiden da, og titter inn med jevne mellomrom. Anser sansynligheten for at de skulle falle så hardt at de besvimer og drukner som meget liten.

Skrevet

Jeg sluttet å sitte hos dem lenge før de var så gamle som 6 og 8 år! Jenta mi på 4 bader alene, det har hun gjort en stund. Nå skal det sies at jeg hører etter henne hele tiden da, og kikker innom, men å sitte der? Nei det gidder jeg ikke ;)

Skrevet

Jeg sitter der stort sett når 6 åringen min bader alene, men bader han sammen med lillebror på 4 år går jeg fram og tilbake. Oppholder meg bare der jeg kan høre dem.

Skrevet

Vi har liten leilighet. Jeg sitter ikke inne hos datteren min på 4. Hun skråler og synger så høyt at jeg ikke blir bekymret. Blir det stille (men det skjer aldri) et sekund roper jeg navnet hennes.

Skrevet

Da er det riktignok bare en som bader, og har hele tiden kontrollen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...