Gå til innhold

Barn og søvn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

ok...hos meg våkner 3 åringen alltid kl 07 - eller tidligere - en sjelden gang sover hun lenger men det går lang tid mellom denne luksusen.

Pappan sier at når hun er der sover hun nesten alltid til 9-10 - er det mulig???? Er ikke barn litt mer vanedyr enn at hun plutselig kan sove så lenge der? Da vi bodde sammen var hun alltid oppe 06-07 tiden. Dette tror jeg er tilfelle:

jeg våkner når hun kommer inn til meg - dermed står vi opp - har en stor mistanke om at han ikke våkner - og at hun suller for seg selv en times tid før hun sovner igjen.

Hva tror dere?

Er det mulig å være A- menneske hos mamma og B-menneske hos pappa?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eller at far lar ungen være oppe til hun stuper....? Det er tilfelle her, de helgene hun er med far er hun oppe til hun vil legge seg selv. Og ho kan være veeeeldig utholdende, så klokka blir gjerne både ni og ti før ho sovner.... og sover gjerne litt lenger på morgenen og, hvertfall hvis dette blir en vane...

Eller, så er det rett og slett at barnet synes du er så kuul å være sammen med, at hun vil starte dagen tidligest mulig la med deg! :) :)

Skrevet

hehehe..mest sannsynlig den siste :D

vet at han ikke holder henne lenge oppe - for han klager alltid over at hun sovner for tidlig...leggetid er vanligvis 19 men hun sovner noen ganger før det hos ham. De gangene jeg holdt henne lenger oppe (gjorde det en stund fordi hun var så vanskelig å legge) har hun ikke bare stått opp ennå tidligere men blir også helt umulig å legge! Det var jo her da..med kule mamma ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...