Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #1 Skrevet 30. juni 2010 Annen hver Onsdag sover hun hos han, mens den andre onsdagen får jeg henne igjen på kvelden. Og de kveldene jeg får henne igjen så er han så sinnsykt sen med henne. Jeg gir han beskjed HVER gang at han må slutte med det. Min kveld blir ødelagt, vår kveld sammen blir ødelagt og rytmen jeg prøver å holde på henne blir forskjøvet. Grådig irriterende. Dessuten er det ikke noe kos å komme hjem og bli jaget direkte i seng omtrent. Jeg blir så sint at jeg kunne revet hodet av han. Faen ta altså. Ja, hun er enda ikke kommet hjem! Og i utgangspunktet skal han være her med henne klokken 19.00. Noe jeg kan gjøre for å få han til å holde denne avtalen om å levere klokken 19? Tusen takk for tips!
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #3 Skrevet 30. juni 2010 Hva med å heller la henne overnatte hver onsdag? Det må da være mye mindre stress for alle parter:) Og poenget er vel ata han skal ha tid med henne - ikke at du skal ha kvelden med henne?
Gjest Skrevet 30. juni 2010 #4 Skrevet 30. juni 2010 Det var det som slo meg også når jeg leste innlegget ditt, HI. Det høres ut som stress å skulle levere hjemme hos deg før kl 19. Er man ferdig på jobb rundt fire blir det jo veldi kort tid de har sammen. Det må være mye bedre at hun overnatter hver onsdag så slipper du å sitte og vente på henne
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #5 Skrevet 30. juni 2010 Fordi BF gidder ikke, og har ikke lyst til det. Det blir for mye for han. Den onsdagen før hans frihelg kan hun sove der. Og den onsdagen før helgen hans må han ha fri. Ikke mitt valg! hi.
Gjest Skrevet 30. juni 2010 #6 Skrevet 30. juni 2010 Kan du ikke si til ham at han må ha henne på overnatting hvis han ikke klarer å levere henne før kl 19 da? Det er håpløst hvis døgnrytmen skal ødelegges annenhver uke ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå