Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #2 Skrevet 30. juni 2010 Mm, er det ikke helst i svelget man får kreft? Da blir det i så fall ikke oppdaget av tannlegen.
Gjest Tale30 Skrevet 30. juni 2010 #3 Skrevet 30. juni 2010 Man kan få kreft i munnhulen, og tannleger er drillet på å oppdage dette. Min tannlege sa at han alltid undersøker for krefttegn under en konsultasjon, og henviser videre dersom han finner noe mistenkelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå