Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #1 Skrevet 30. juni 2010 og gjerne ca pris på de ulike tingene. skjønner at det varierer veldig, men hva brukte f.eks du? og tror du det var dyrt eller billig? dette husker jeg: kjole: 4000(var heldig og fikk den utrolig billig!) bil til/fra kirka: dress til brudgom: dress til min sønn på 3 år: blomster: frisør med prøvetime++: fotograf: drikke(vi skal ha 45 til middag og 90 til kaffe. skal stille med all alkohol hele kvelden. vi kjøper inn på polet) mat, tre retters pluss nattmat: 30000 bryllupskake: svigermor lager musikk: live ca 10000 skriv gjerne ca pris der jeg ikke har skrevet noe:)
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #2 Skrevet 30. juni 2010 har ikke relevante priser, for det er noen år siden jeg giftet meg, men har du tenkt på: Undertøy og sko til deg sko til mann og sønn bordpynt, bordkort, evt duker og servietter om dere skal dekke selv andre kaker evt velkomstdrink og frukt som gjestene kan spise på mens dere fotograferes
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #3 Skrevet 30. juni 2010 Leie av lokale Evt kjole og dress til forloverne (det er ganske vanlig å sponse litt) Morgengave Bryllupsreise Betaling av serveringspersonale Taleskriver/sangskriver (hvis du ikke gjør slikt selv) Kan anbefale www.bryllup.dk, oversiktlig og fin side med alt du trenger å vite.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå