Gå til innhold

Kolikk, og kiroprakter..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en sønn på 8uker, og han skriker og er urolig mer eller mindre hele dagen. Begynner å bli ganske sliten nå, vært sånn siden han var 3 uker. Noen som vet tid kolikken roer seg?

Har gjort alle triks i boka, som sukkervann, ingen melkeprodukter, pumper og gir på flaske, rapepauser, heving mens han spiser osv.. Er ikke mye som hjelper. Noen med andre tips?

Har hørt at mange går til kiroprakter når dem har kolikk, men er det en vanlig kiroprakter da? Noen med erfaringer her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har gått til kiropraktor med begge mine pga kolikk. Gutten min ble "frisk" etter 4 behandlinger hos kiropraktor. Han hadde låsninger i nakken, derfor han var urolig og skrek masse....

Jenta mi ble ikke noe bedre av kiropraktor behandlingen..Men rett etter hun ble 3 mnd ble hun en helt annen baby. Så blid og fornøyd!!:)

Så det er vel ikke alltid babyen blir bra av kiropraktor, men jeg mener det er verdt å prøve!!:)

Er en helt vanlig kiropraktor,ja. Ser ganske fælt ut når de holder på å knekke,vri og styre på med den lille babyen som hylskriker, men...Blir babyen bedre er det virkelig verdt det!!

Håper gutten din blir bedre! Pleier som regel uansett å roe seg rundt 3mnd alder..men broren til samboeren min hadde kolikk til han var 6mnd..:(

Skrevet

Sønnen vår hadde god effekt av dette.. var som å få en ny baby.

Men han hadde i tillegg til kolikk, låsninger i nakken som følger av en kritisk vakumforløsning.

Jeg bor i Oslo, og her betalte jeg 400 kr for første time, deretter 320 for de to neste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...