januarbaby + novemberspire Skrevet 30. juni 2010 #1 Skrevet 30. juni 2010 Vært på ul i dag, 11+6 og har visstnok foranliggende morkake! Dette er grunnen til at jeg har hatt endel blødninger! Noen i samme båt?
eliona Skrevet 30. juni 2010 #2 Skrevet 30. juni 2010 Ja, det hadde jeg også. En periode hadde jeg blødning/brunlig utflod hver dag i ca 10 dager. Og ble selfølgelig veldig bekymret! Jeg hadde problemer med blødning helt frem til ca uke 20. Det er nok vanskelig å la vær å bekymre seg, men prøv å ta dette litt med ro i hvert fall:)
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 1. juli 2010 #3 Skrevet 1. juli 2010 Jeg hadde foranliggende morkake i svangerskapet mitt. Men den trakk seg fint oppover fram på magen i svangerskapet. Blødde ingenting...
nieIDA *med nr 4 e FØDEKLAR* Skrevet 1. juli 2010 #4 Skrevet 1. juli 2010 Har hatt det i alle mine 4 svangerskap. Aldri blødd så mye som en dråpe da. Morkaka har trukket seg godt opp med mine 3 første og skal om et par uker for å sjekke om jeg også denne gangen kan føde vaginalt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå