meg & to små vampyrer Skrevet 30. juni 2010 #1 Skrevet 30. juni 2010 Har masse kviser og det gir seg aldri. Er 30 og syns det burde være over snart... Noen tips? Jeg kan forresten ikke bruke hormoner, så diane eller p-piller og slikt er ute av bildet., Jeg renser morgen og kveld og bruker en hudkrem fra apoteket som er oljefri og skal være mattende og mot kviser. Har dårlige erfaringer med basiron.
Gjest Skrevet 30. juni 2010 #2 Skrevet 30. juni 2010 Snakk med en hudlege. Jeg var å tok ansiktsbehandling for litt siden. Vi kom i snakk om mennesker som var mye plaget med kviser, og hun sa det var muligheter for hjelp hos hudlege.
meg & to små vampyrer Skrevet 30. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 30. juni 2010 Jeg er ikke mye plaget i betydningen at hele fjeset er fullt, men nå f.eks. har jeg plutselig fått 10 stykker, vonde i løpet av to dager. Og noen av de er skikkelig vonde bylleaktige greier. og masse smågreier i tillegg... Hva kan en hudlege gjøre? Hvor finner jeg ut hvilke hudleger jeg burde oppsøke?
Gemini77 Skrevet 30. juni 2010 #4 Skrevet 30. juni 2010 Få henvisning til hudlege fra fastlegen. Det finnes en del resept-belagte medikamenter som hjelper. Noen av de kan kun hudleger foreskrive. Men legen din kan nok også hjelpe deg. Ellers kan jeg anbefale å gå til en hudpleier å kjøpe produkter som er tilpasset din hud. Jeg er veldig fornøyd med dermalogica.
meg & to små vampyrer Skrevet 30. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 30. juni 2010 Hvor mye koster det å gå til hudpleier? Jeg har jo ingen inntekt for tiden, så må vurdere litt hva jeg kan gjøre også.
NostraStoria Skrevet 30. juni 2010 #6 Skrevet 30. juni 2010 Lege kan gi antibiotikakur hvis du har mange byllelignende kviser, men dette er vel ingen langsiktig hjelp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå