Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #1 Skrevet 30. juni 2010 Noen som har noen enkle tips til innkjøpskurven min? Jeg og mannen skal starte med lavkarbo, og trenger noen hurtigtips.
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #2 Skrevet 30. juni 2010 Egg, kjøtt, salater, nøtter, ketolyse"baketing"....
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #3 Skrevet 30. juni 2010 Smør, ost, kylling, massevis av brokkolig og blomkål. Regals kruskakli, johannesbrødkjernemel og fiberhusk. I tillegg til det hun over meg sa minus ketolysebaketingene, det trenger du bare om du skal gå på ketolyse.
Lilje Sille ♀♀♂ Skrevet 30. juni 2010 #5 Skrevet 30. juni 2010 www.lavkarbo.no Der er det masse tips og ideer, oppskrifter, etc etc. Man kan også lage brød som smaker brød, men med kun 1 gram karbohydrater pr skive! Når du skal ha i deg maks 15 gram for dagen, så må man være forsiktig.. Mine favoritter: Kokt egg med majones og reker. Rullet spekeskinke med seter-rømme å dippe. Rå grønnsaker. Stekt kjøttdeig med deilig krydder. Oliven er deilig synes jeg, og ost av alle slag (sjekk karbo innhold) Cottage Cheese er godt, gjerne med biter av picnic skinke. Med kanel istedenfor blir det som "grøt". Fikk også tips om kakao laget av Kokosmelk, splenda og kakaopulver. Det var godt, men veldig mektig! Ble faktisk kakaosmak av det. Litt sånn a la spansk kakao. Omelett av alle slag, bacon, skinke, bratwurst pølse etc. Masse å velge i! Lykke til på lavkarbo! Du kan forvente å gå ned ca 2 kg første uke, deretter 1 kg hver uke så lenge du holder på. "Nothing taste as good as thin feels"
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #6 Skrevet 30. juni 2010 Tusen takk, Sille! Veldig informativt og nyttig!
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #7 Skrevet 30. juni 2010 Det er ikke alle som kan ha i seg max 15 g pr dag, trenger ikke å være så ekstremt. Jeg har max 50 og har gått ned 4kg på en uke, deretter ble det 2kg i uka før jeg stoppa opp litt. Det finnes ikke fasitsvar på verken vektnedgang eller hva kroppen din trenger.
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #8 Skrevet 30. juni 2010 Ikke sant, det er slikt man ikke vet uten videre. Takk. Hi
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #9 Skrevet 30. juni 2010 jeg teller ikke kalorier eller karbohydrater, men unngår de stort sett. Ned siden februar, fra 67-56 med lite karbohydrater, ingen søtsaker og deilig trening:-) Men spiser peanøtter, drikker vin, sukkerfri sjokkis, ostepop osv når jeg skal kose meg. Er altså absolutt ikke ekstrem..:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå