Gå til innhold

Hva slags stil har dere hjemme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nostalgisk, shabby chic, moderne, stramt/stilrent, minimalistisk eller annet?

Jeg liker veldig godt det lyse og nostalgiske. Prøver å lage det koselig og varmt med lyse farger i bunn. Elsker gamle ting som er oppusset, levende lys og interiør/hjem med sjel.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi har blandet en del vi. Litt skeidarmøbler, litt ikea, noe arvet i 60-tallsstil (hjørneskap og respateksbord), lyse farger, ikke så mye dilldall, ikke supergjennomført, men jeg synes vi har det fint og jeg trives godt i heimen:)

Skrevet

vi tr litt herira og så tar vi litt derifra og setter det sammen og vips! vi har det i grunn ganske mørkt, litt gothisk, mørke gardiner, mørke møbler, vell det er stua, kjøkkenet er i lyst treværk, gangen er minimalistisk, soverommet er romanisk inspirert, barnerom er barnerom, og badet er mye stål, hvitt og lyse grønne og blåe farger :) vi har litt av hvert vi. og altanen er koselig med litt smått og diverse koselige ting. mye grønnt og lilla :D

Skrevet

Stuen vår er tatt rett ut fra Bohuskatalogen!

Fra 1998....!!!!!!!!!!!

Og jeg maser og maser, men samboer skjønner virkelig ikke at dette ikke er pent... mannfolk!

Skrevet

det du gjør er å tilfeldigvis ødelegge møblene. søle masse shit og tilfeldigvis miste kjøkkenkniver ned på dem. gå inn for å effektivt og diskree ødelegge møblene :D da får du det igjennom.

Skrevet

Tja... det går i mørke brune møbler og svart skinnsofa. Men lyse gardiner og grønt på duker / puter,skifter fargene på slike ting minst 2 ganger i året :=)

Soverommet går i lilla:=)

Badet skal pusses opp og blir da helt hvit,med innslag av svart.

Skrevet

Hi her

Jeg har ikke en helt gjennomført stil hjemme jeg heller da. Prøver å få det til og ta litt etter litt, men det krever tid og ikke minst penger. Har litt blandet av nytt og gammel, ikea, skeider og bohus. Men svart skinnsofa eller mørke møbler får ikke plass her i hus, hehe.

Skrevet

Har en ganske moderne stil, stilrent men ikke for minimalistisk. Liker å pynte opp litt med lys, bilder og annen dekorasjon.

Så kanskje det er moderne og litt varmt!

Skrevet

Vi har det dritkult, har skikkelig bra smak. Stilig grøtflekkete sofa og snasen brødsmulerand langs komfyren, massevis av ledninger i klaser her og der og leker strødd utover. Nice!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...