Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #1 Skrevet 30. juni 2010 I en uke har jeg drømt flere ganger natten/ det samme hver natt om at typen min går bak på ryggen min, går i fra meg, orker ikke mer med meg eller er utro.. Jeg skjønner ikke hvorfor jeg drømmer dete, alt er jo bra med oss..Noen som er flink til å tolke drømmer?
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #2 Skrevet 30. juni 2010 Tipper du kan kalle det en fryktdrøm. Du frykter vel antakelig at dette skal skje. Det er ikke noe du håper så det er ihvertfall ikke en håpedrøm. Stusset litt, men du mente at han går bak din rygg og ikke går på ryggen din eller? Det hadde jo vært litt sært.
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #3 Skrevet 30. juni 2010 Alså ja mulig en fryktdrøm, det har vært opp og ned i det siste med meg mot ham, men nå føker jeg meg 100% trygg på ham og vi har det kjempebra i forholdet vårt, veldig forelsket og mye å glede oss til.. Men drømmer dette her hver gang jeg sover at han er utro, jeg blir helt ute av meg, våkner opp oggråter avogtil for drømmen er så intenst, men tar det opp med ham oghan sier hna kunne aldri gjort noe sånnt mot meg.. Og jeg tviler ikke et sekund på at jeg kan stole på ham... Synes det er rart....
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #4 Skrevet 30. juni 2010 Når man drømmer sånne drømmer betyr det at man er redd for at det ska skje ja.
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #5 Skrevet 30. juni 2010 Men jeg er jo egentlig ikke bekymret for det skal skje i det hele tatt.. tenker ikke på det osv..
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #6 Skrevet 30. juni 2010 Det er ikke rart. Bare vær forsiktig med å belemre ham for mye med det siden det faktisk er dine drømmer og din fantasi. Dette er ikke noe han har gjort. Det er noe du er redd for at han skal gjøre.
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #7 Skrevet 30. juni 2010 Du er nok bare redd for å bli sviktet, eller redd for å stole på han. Redd for at han er utro mot deg hvis du stoler på han. Jeg ville ike fortalt han mer om drømmene, prøv å sov videre og tenk på hyggelige ting;) Er du gravid? Da drømmer man ihvertfall masse rart. Foreslår at du går på biblioteket og låner deg en drømmetydningsbok, spesielt hvis du drømmer mye. Husk å ta alt med en klype salt;)
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #8 Skrevet 30. juni 2010 Jeg er ikke gravid men drømte i natt også at jeg var gravid, sist jeg var gravid hadde jeg sånne rare drømmer konstant, har mensen nå så er ikke gravid! Men knskje blir det snart ? hihi..typen vl ha barn med meg..
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #9 Skrevet 30. juni 2010 Kanskje det er noen du kjenner som har opplevd det. Man kan også ha sånne drømmer sånn at man får en påminnelse om hvor glad man er i den personen. Sånn er det når man drømmer at noen dør også.
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #10 Skrevet 30. juni 2010 Kanskje en påminnelse over hvor godt jeg har det og hvor fantastisk hn er:)
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #11 Skrevet 30. juni 2010 Jeg drømte i natt at det vokste fullt av fluesopper i underlivet mitt og jeg klipte de av med saks. Ææææsj!
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #12 Skrevet 30. juni 2010 18.27, haha, morsomt når man har slike drømmer, ja. Jeg har blandt annet drømt at jeg spydde lik-mos, om og om igjen. Kan fremdeles kjenne smaken... HI: Jeg har verdens mest tro mann, og i en periode hadde jeg slike drømmer. Kjærligheten mellom oss var på sitt beste da. Merkelig, men de fikk meg til å føle sterkere, mer lidenskapelig...jeg fikk virkelig se hvor attraktiv han var for rmeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå