Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #1 Skrevet 30. juni 2010 siste par ukene har det eksplodert med anonyme som skriver inn tulleinnlegg, og folk svarer troll. Så er det de som skriver seriøse innlegg, men som får svar fra troll. Er det ikke mulig å oppføre seg? Poenget med et anonymforum er at folk skal kunne spørre om ting de lurer på og vere anonym, ikke for at idioter skal ødelegge hele siden!
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #4 Skrevet 30. juni 2010 ja, det er faktisk reine underholdninga å komme innom å lese her inne. vi snakker om denna sia på jobben, og ler godt av alle hormonelle inlegg/svar innimellom. folk er innmari tøffe når de er anonyme, og det er greit det. Men så ufyslig, dømmende, arrogante og, ikke minst, BEDREVITENDE, veldig mange er her, overraska meg veldig.
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #5 Skrevet 30. juni 2010 ENIG!! Drittlei av disse barnslige idiotene her inne!!!!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #6 Skrevet 30. juni 2010 Godt å høre noen er enige Den anonymknappen er egentlig forferdelig teit! Gidder ikke trykke bort haken selv, men gjør det noen ganger når jeg virkelig vil si hva jeg mener, ingen som vet hvem jeg er likevel. Bare alt for mange som bruker den for å rakke ned på andre.
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #7 Skrevet 30. juni 2010 Kan du ikke bare la være å være her inne? Det er jo et anonymforum, så sannsynligheten for at anonymknappen forsvinner her inne er forsvinnende liten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå