Gå til innhold

Emmaljunga scooter eller Simo 124 trille?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke av disse to vognene skal jeg velge? Har ikke hatt noen av dem tildigere, men har vært veldig fornøyd med simo Kombivognene jeg har hatt. Simo koster 1000 kr mer, er den også så mye bedre at man burde velge den?

Noen som vil dele sine vognerfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke peiling på Simo,så kan ikke si hvilken en som er best.

Kan bare si at jeg elsker scooter'n:) Kjøpte den for ca.2 mnd siden,og det er ei herlig vogn:)

Skrevet

Takk, godt å høre at du er kjempefornøyd mer scooteren! Den ser også så kjempetøff ut!

Skrevet

Ja,den er tøff:)

Veldig god og trille,veldig lett og poden sitter og ligger godt i den :)

Skrevet

har scootern og er kjempefornøyd!!

Skrevet

Tusen takk for innspill! Veldig fin blogg :-) Den lagrer jeg som favoritter :-)

Skrevet

Jeg har scooter, og er fornøyd. Kunne dog ønske at den var litt lettere å pakke sammen, og den er litt lang. Men tipper den blir helt perfekt til høsten og vinteren igjen

:)

Skrevet

Her i huset triller vi rundt på scooter nr 2, og kommer aldri til å ha en annen sportstrille. Solid, stabil, god å trille, og kan brukes lenge. Kjempefornøyd!

Skrevet

Simo 124 er en super sovevogn!! Lang, solid og romslig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...