Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #1 Skrevet 30. juni 2010 ...Skriver Kristine M. på bloggen sin. Haha, hvordan skal vi tolke det da? http://kristinemossing.blogg.no/
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #2 Skrevet 30. juni 2010 Hørtes deilig ut.......Ikke den skarpeste kniven i skuffen hun der nei.
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #3 Skrevet 30. juni 2010 Bladde gjennom bloggen hennes for aller første (og siste, tror jeg) gang. Man kan jo bli helt mørkredd! Hun har jo virkelig gjort karriere på å være helt ufattelig stupid og overflatisk! Jeg bøyer meg og er kjempeglad for at vi ikke deler noen som helst variant av gener! Bare tanken å at mine barn skulle kunne likne henne er skremmende!
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #4 Skrevet 30. juni 2010 Hva skjer med den gårblå kjolen nesten nederst der?! Det var lite fint! Æsj. Hun minner meg om en dårlig kopi av Miley Cyrus!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå