Gå til innhold

Kos dere masse i mens


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hørtes deilig ut.......Ikke den skarpeste kniven i skuffen hun der nei.

Skrevet

Bladde gjennom bloggen hennes for aller første (og siste, tror jeg) gang. Man kan jo bli helt mørkredd! Hun har jo virkelig gjort karriere på å være helt ufattelig stupid og overflatisk! Jeg bøyer meg og er kjempeglad for at vi ikke deler noen som helst variant av gener! Bare tanken å at mine barn skulle kunne likne henne er skremmende!

Skrevet

Hva skjer med den gårblå kjolen nesten nederst der?!

Det var lite fint!

 

Æsj. Hun minner meg om en dårlig kopi av Miley Cyrus!

Skrevet

Hoho. Ler av henne.

Skrevet

er det hun som var med på "unge mødre"?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...