Delfino-fødeklar- Skrevet 30. juni 2010 #1 Skrevet 30. juni 2010 Så hva skal man gjøre for å hindre at fødselen setter i gang? blir 0 hygge på gubben, ikke sterk mat og 0 trappgåing. men hva mer? ER lenge til, men frykter alikevel 24 des baby. Fikk 20 dager før med gutten min, håper det ikke skjer igjen selv om alle vil vel få før terminen
Dette er lykken på jord! Skrevet 30. juni 2010 #2 Skrevet 30. juni 2010 Kjære deg, vi skal ikke ta dette om et halvt år når det er aktuellt? Vi er tross alt i juni enda! Hi-hi.... Vi skal nok klare å få deg til å knipe igjen!
Galskapens overhode Skrevet 30. juni 2010 #3 Skrevet 30. juni 2010 Vi kan knipe sammen når den tid kommer.. Jeg har termin 16.januar og har fått 6 uker før med de to andre.. Dvs at jeg må knipe 4 uker lengre enn jeg noen gang har gjort før..
Muffinsmamma Skrevet 30. juni 2010 #4 Skrevet 30. juni 2010 Hehe barn kan ikke planlegges.. Har selv termin 25 des og kunne ikke brydd meg mindre om det ble julaften. Heller bursdag i jula når man samles med familie og venner enn midt på sommeren når ingen er hjemme! Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå