Klara-Q <3 <3 <3 <3 Skrevet 30. juni 2010 #1 Skrevet 30. juni 2010 Jeg fikk et barn for 3 1/2 uke siden. Har hatt "normal" renselse til nå, med gradvis mindre blødninger. I går og i dag har det derimot tatt seg opp igjen litt. Ikke store mengder, men friskt blod, kontra brun utflod som det har vært siste uka. Andre som har opplevd dette? Klarer ikke å huske hvordan det var de andre gangene. Merket at de siste stingene løste seg opp i går, kan det være grunnen? Har ingen smerter og det lukter ikke ekkelt. Almenn tilstanden er fin. Skal jeg bare se det an litt?
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 30. juni 2010 #3 Skrevet 30. juni 2010 Sånn har det vært hos meg hele veien, brunt, lite, nesten ikke noe til å bli rødt igjen.... =(( Skjedd 4 ganger nå.. Er 5 uker siden jeg fødte. Håper det gir seg snart!!!
Gemini77 Skrevet 30. juni 2010 #4 Skrevet 30. juni 2010 det er ganske vanlig når skorpene i livmoren fra der morkaken har vært løsner. Da vil det ofte komme ny frisk blødning. Jeg blødde i 10 uker etter begge fødslene og det var veldig varierende blødninger.
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 30. juni 2010 #5 Skrevet 30. juni 2010 jeg blødde i 6 uker ca. med en gang hvor jeg fikk friskt blod. Dette er visst helt normalt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå