Gå til innhold

sååååååå glad!!!!!


Maibaby:)

Anbefalte innlegg

for en dag!!!!! har først vært hos en møkkalege av vikar, som sa feil uke til sykehuset når han spurte om jeg skulle få UL pga blødning, så det fikk jeg ikke!!! men gav meg jo ikke der ;) inn på internett, ringte rundt og bestilte time hos privat jordmor, fikk UL og så et lite bankende hjerte!!! men hun trodde at gjerne spiren lå utenfor livmoren, så da var det videre opp til sykehuset.... vente vente..... og så ble jeg undersøkt der, og legen bare smilte mens hun kikket på skjermen og sa men her ser jo alt bra ut!!!!! begynte nesten å grine der jeg lå!!!! nå sitter jeg bare her å smiler for meg selv!!!! helt fantastisk å se liv, etter å ha vært så bekymret!!!!

 

så selv om dere får blødning er ikke slaget tapt ennå!!! ;)

 

LYKKELIG!!!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så kosli !! :)

 

Jeg var på UL i forrige uke! Da skulle jeg være ca 6+3, men han så ingen foster. bare fostersekk og plommesekk.. Har aldri vært så bekymret som den siste uken !!

 

Var i dag på kontroll.. og da så vi hjerteaktivitet :D

Ble så lettet !! Nå kan jeg vell roe meg ned, er vell liten sjangse for spontanabort når der er hjerteaktivitet? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de TRE damene på sykehuset sa iallefall at nå var det en god sjangse for at dette ville gå bra ;) har lest at når man har sett hjerteaktivitet er det mindre risiko for spontanabort, så nå er vi over "den første baugen" :)

 

jeg skal nå slappe av og nyte tiden!!!! og det synes jeg at du også skal gjøre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror svangerskapet kommer til å vare lenge om vi ikke bare slapper av og nyter tiden som vi har :) Deili å vite litt mer ! Langt du er på vei da?

 

Ble satt tilbake en uke nå..Så er 6+4 nå :) litt kjedli når jeg trodde 7+4 :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja kjenne til det, ble satt tilbake en uke jeg og forrige uke, skulle vært ca 8 uker på vei, men er bare 6+5... hadde litt sen eggløsning ;) men er sant det nå¨skal jeg bare nyte tiden som kommer ;)

 

lykke til videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...