Caramell, 3-barns mamma! Skrevet 30. juni 2010 #1 Skrevet 30. juni 2010 med de 3 første var jeg MØKK lei på denne tiden, mens denne gangen glemmer jeg nesten at jeg snart skal på føden. Har ikke pakket bagen eller noe, enda jeg vet at babyen sannsynligvis kommer om kort tid.. OG at fødselen vil være unna på et blunk. Skjønner nesten ikke hva det er med meg.. merkelig! Hadde det ikke vært for at babyen nesten henger mellom bena, ville jeg tatt det som et tegn på 2 uker overtid. Men har jo aldri gått over før heller...
Evigheten Skrevet 30. juni 2010 #2 Skrevet 30. juni 2010 Så heldig du er Jeg har to mnd igjen og er sååå lei allerede! Er førstegangs da...har ikke så mye å gjøre for å få tiden til å gå fortere
Marikke Skrevet 30. juni 2010 #3 Skrevet 30. juni 2010 Jeg er førstegangs, og har tre dager til termin. Lurer også på når jeg egentlig skal bli lei. Har jo hørt at man blir veldig lei på slutten. Ja, det er tungt, og litt vanskelig å sove, men det går da greit. Har ikke noe hastverk med å føde. Synes liksom det er greit at lillegullet kommer når hun selv er klar.
Arw1 fikk juli-jente:-) Skrevet 30. juni 2010 #4 Skrevet 30. juni 2010 Enig med dere jenter, har ikke noe særlig hastverk jeg heller. 14 dager igjen nå, og hun kan godt være der til da:-) Eneste jeg er lei av er at jeg er rimelig bevegelseshemmet, og til vanlig er jeg svært aktiv og trener mye, men det får jeg jo snart gjort igjen uansett:-) Med de to andre var jeg forferdelig lei på denne tiden, men er veldig kvikk og rask denne gangen, så er sikkert derfor:-)
Littlemama88<Juli10&Nov11> Skrevet 1. juli 2010 #5 Skrevet 1. juli 2010 Er heller ikke lei. Har 11 dager igjen nå. Ingen spesielle plager bare litt halsbrann innimellom og nedpress på kveldene. Alt er gjort klart og baggen er pakket så da er det bare å vente, er førstegangs her også.
Caramell, 3-barns mamma! Skrevet 1. juli 2010 Forfatter #6 Skrevet 1. juli 2010 Kjekt å vite at det ikke bare er meg... Føler mest de rundt meg er lei... egentlig er det bare spennende å vente nå.. det kan jo skje når som helst!! Dette er vår siste lille baby, så jeg vil ikke stresse med å få den ut... men vil helst ikke gå laaaangt over termin heller da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå