Dette er lykken på jord! Skrevet 30. juni 2010 #1 Skrevet 30. juni 2010 Jeg var på apoteket i dag og ble anbefalt Lifeline Ammende. Det kunne nemlig brukes fra 2.trimester. Hva bruker dere? Det er jo kanskje tull å bruke Lifelife Gravid når den egentlig kun er for 1.trimester (er straks ferdig der). Eller bør jeg rett og slett bare ta tranen min og en vitamineral?
anna_duck Skrevet 1. juli 2010 #2 Skrevet 1. juli 2010 Noni-juice først og fremst. Ellers folat og gubben kjøpte trankapsler til meg (så søt han var :-D) for å være sikker på nok der sjøl om vi spiser fisk ofte. Eller masse grønt og det jeg har lyst på ellers ;-)
Sadie *Mamman til Johanne* Skrevet 1. juli 2010 #3 Skrevet 1. juli 2010 jeg tar bare tran, men ren tran - ikke kapsler.
En Prins + Prinsesse Skrevet 3. juli 2010 #4 Skrevet 3. juli 2010 Jeg tar Multivitamin, Tran og Folat
Draw82 m.2 små jenter og spire Skrevet 4. juli 2010 #5 Skrevet 4. juli 2010 Trankapsler og jern. Tror d er mer vanlig her i u-landet å få en pakke jern fra jm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå