Gå til innhold

Hva synes dere om dette guttenavnet?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, sorry, det synest jeg ikke var fint. Uttales det Mika,så hvorfor "jåle" det til slik? Husk at sønnen din skal leve med navnet hele livet.

Skrevet

Det uttales Mika ja.

Skrevet

Om du vil at sønnen din skal hete "Mika", hvorfor kalle han "Micah". Micah ser bare ut som om du skal prøve å gjøre det intererssant, om du skjønner. Og han må stave navnet sitt hver gang, når han blir stor...

Skrevet

Jeg ler av pila hver dag jeg :)

Skrevet

HAHA brast ut i latter her nå ja ;)

du pila du pila ;)

synes forøvrig at Mika er bedre dog likte jeg det ikke så godt ;) Men det er du som skal ha det ikke jeg ;)

Skrevet

Skal han hete Mika så la han for guds skyld skrive Mika.

Slik du skrev det vil uopplyste meg uttale det Misha og det vil garanter mange andre også.

Så ikke bare gir dere han en latterlig skrivemåte, men et liv hvor han konstant må rette på uttalen av navnet sitt.

Skrevet

hahaha, jeg ler hver gang jeg åpner denne tråden faktisk..

Men over til svaret; Mika høres ok ut, Micah ble litt snodig.

Skrevet

Jeg har ikke tenkt å kalle sønnen min Micah, ei heller Mika, men ei venninne av meg kjenner ei som nettopp gjorde det, og jeg måtte bare høre andres meninger om dette noe... kremt.. spesielle navnet;-)

HI

Skrevet

Cjehlh!! Dagen beste! LOL!!!

Skrevet

Foretrekker Mikkel, jeg :)

Skrevet

Hahaha, fikk meg en god latter nå :)

Men jeg er enig med brorparten her. Selv om Micah? kanskje ser bra ut er det kanskje litt slitsomt å alltid måtte stave navnet sitt? Men uttalelsen synes jeg er fin!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...