Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #2 Skrevet 30. juni 2010 Nei, sorry, det synest jeg ikke var fint. Uttales det Mika,så hvorfor "jåle" det til slik? Husk at sønnen din skal leve med navnet hele livet.
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #5 Skrevet 30. juni 2010 Om du vil at sønnen din skal hete "Mika", hvorfor kalle han "Micah". Micah ser bare ut som om du skal prøve å gjøre det intererssant, om du skjønner. Og han må stave navnet sitt hver gang, når han blir stor...
Villa Perlesukker Skrevet 30. juni 2010 #8 Skrevet 30. juni 2010 HAHA brast ut i latter her nå ja du pila du pila synes forøvrig at Mika er bedre dog likte jeg det ikke så godt Men det er du som skal ha det ikke jeg
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #9 Skrevet 30. juni 2010 Skal han hete Mika så la han for guds skyld skrive Mika. Slik du skrev det vil uopplyste meg uttale det Misha og det vil garanter mange andre også. Så ikke bare gir dere han en latterlig skrivemåte, men et liv hvor han konstant må rette på uttalen av navnet sitt.
Rampongi Skrevet 30. juni 2010 #10 Skrevet 30. juni 2010 hahaha, jeg ler hver gang jeg åpner denne tråden faktisk.. Men over til svaret; Mika høres ok ut, Micah ble litt snodig.
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #11 Skrevet 30. juni 2010 Jeg har ikke tenkt å kalle sønnen min Micah, ei heller Mika, men ei venninne av meg kjenner ei som nettopp gjorde det, og jeg måtte bare høre andres meninger om dette noe... kremt.. spesielle navnet;-) HI
Februargutten Skrevet 30. juni 2010 #15 Skrevet 30. juni 2010 Hahaha, fikk meg en god latter nå Men jeg er enig med brorparten her. Selv om Micah? kanskje ser bra ut er det kanskje litt slitsomt å alltid måtte stave navnet sitt? Men uttalelsen synes jeg er fin!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå