Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #1 Skrevet 30. juni 2010 Lurer litt på hva jeg skal gi i gave til forloveren min... Hva er vanlig og gi, og ca hvor dyrt?? Kan sikkert variere, skjønner jo det, men kanskje noen som har giftet seg, har gode tips?
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #2 Skrevet 30. juni 2010 Gave til forlover? Har jeg aldri hørt om før, og heller ikke fått.
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #3 Skrevet 30. juni 2010 Å bli spurt om å være forlover, er en stor ære, og ikke noe man forventer å få en gave for. Det er brudeparet som skal ha gaver, ikke de andre medvirkende.
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #4 Skrevet 30. juni 2010 Er det forlovEDE eller forlover? Forlovere skal ikke ha noen gave. Det har jeg aldri hørt om. Tror faktisk jeg hadde blitt fornærmet om jeg fikk en. Å være forlover er en ære, som man gjør med stor glede. Og kan man ikke det, sier man nei til å være forlover.
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #5 Skrevet 30. juni 2010 Jeg skal også gi gave til min forlover...vet ikke om det er så veldig vanlig,men leste om det i et av disse bryllupsmagasinene,og synes det er en fin ting og gjøre. Har ikke tenkt å kjøpe noe veldig dyrt,kanskje et smykke,eller øredobber,en gavepakke med gode spaprodukter...rundt 500 kr kanskje?? Bare en liten oppmerksomhet for å vise at jeg setter pris på at hun er der for meg på en viktig dag i livet mitt.
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #6 Skrevet 30. juni 2010 Jeg ga gave til min forlover da jeg giftet meg. Hun fikk en liten figur fra willow tree som hun sparer på fikk den under bryllupsfesten. I tillegg fikk hun et bilde i ramme av oss i stedet for takkekortet Gubben gjorde det samme. Vi holdt en felles takketale under middagen.
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #7 Skrevet 30. juni 2010 Kjipt å få et innrammet bilde av brudeparet. Da hadd jeg følt meg forpliktet til å henge det på veggen...
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #8 Skrevet 30. juni 2010 Nei det var ikke av oss som brudepar.. Det var faktisk et ganske kult bilde som forlover var i fokus og bruden bak! Og et kult bilde av forlover og brudgom.
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #9 Skrevet 30. juni 2010 Hmmm, ja det var forlover jeg tenkte på, ikke forlovede... mener også jeg har hørt at noen gir gave til forloveren. Får se hva det blir til, tenker at kanskje et smykke hadde vært en fin ting å gi, bare for å vise at jeg setter pris på personen.. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå