Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #1 Skrevet 30. juni 2010 og jeg er så spent. Tre som ble kalt inn av over 30 søkere. Håper håper håper! Det hadde vært morosamt for a mor å fått den jobben altså.
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #2 Skrevet 30. juni 2010 Så spennende! Gratulerer med innkallelsen, jeg håper du får den! :-D
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #3 Skrevet 30. juni 2010 Jeg en sånn som nesten uten unntak, ALLTID blir innkalt på jobbintervju, MEEEEN, så får jeg den ikke. Blir smånervøs og skravla går og går og gåååår. Øver meg stadig. Jeg ligger sånn på 2.-3. plass bestandig, når liksom aldri helt opp .... Håper det går bedre for deg.
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #4 Skrevet 30. juni 2010 Hihi, om det var du som kom til intervju på H&M i dag så må jeg bare si at det ikke var såå flaut at du tok feil dør inn:)
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #5 Skrevet 30. juni 2010 Takk takk fine damene! Det er en jobb i gode gamle staten, på en annen avd enn der jeg jobber til vanlig Men hadde jeg gått inn feil dør, hadde jeg bare sjarmert jeg videre jeg Jeg har kommet på 2. og 3. plass flere ganger jeg også og det er dønn kjedelig!
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #6 Skrevet 30. juni 2010 Samme her. Ørten intervjuer, men ingen jobb. Veldig kjedelig ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå