Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #1 Skrevet 30. juni 2010 Oppdaget i dag tidelig at datteren min på 2 hadde noen røde prikker på ryggen. De er ikke så veldig store, og er ca 15 stk. Prikkene er røde og et 2-3 mm store. De er spredd over hele ryggen , og hun har 2 på armen Da jeg trykker på de med en finger blir de borte et lite øyeblikk før de kommer tilbake igjen. Har aldri sett hvordan vannkopper ser ut før de blir til blemmer, så jeg vet ikke hva jeg skal se etter.... Men vannkopper var det første jeg tenkte på da jeg så de. Prikkene har ikke blir værre i løpet av dagen , hun kjør heller ikke.
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #3 Skrevet 30. juni 2010 Sønnen vår har vannkopper nå og når vi oppdaget dem hadde han vel ca 15-20 røde prikker. De fleste var bare røde prikker, men når vi studerte dem kunne vi se at noen av dem hadde en liten blemme på seg. I løpet av dagen og natta etter kom det flere og de ble mer blemmete. Aner ikke om det er vannkopper datteren din har, men hvis det er det, så vil prikkene etterhvert gå over til å bli blemmer.
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #4 Skrevet 30. juni 2010 Glemte å skrive at han har ikke klødd mye i det hele tatt og hvertfall ikke i begynnelsen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå