Gå til innhold

Har lyst til å spå en person.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men gjerne en som virkelig trenger det. Er du i en fortvilet situasjon og trenger råd. Skriv gjerne noen stikkord og fødselsdato.

"S"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

240783

Tenker mye på å gå ifra mannen. Bygger nytt hus vi skal flytte inn i ca i august, så jeg tør ikke gå steget ut og forlate han. Er gravid med 2.mann, Han er pappaen til begge. Kan du se hvordan det går?

Skrevet

16.04.76 Trenger desperat en ny jobb, pga ALT!

Skrevet

110385- har økonomiske problemer akkurat nå, håper det vil endre seg? går konstant med en klump i magen. mannen har startet firma, som går litt opp og ned, jeg har kun funnet meg en 50% stilling, som jeg nå får foreldrepenger ifra...sukk.

Skrevet

17.12.83

kommer ting til å ordne seg snart..kommer jeg til å klare å studere til neste år?

sliter med spiseforstyrrelser etc

Skrevet

Ville bare ta 1 person men skal se på dere alle 3 over her.

Alle under beklager.

"S"

Skrevet

legger til at jeg fikk alvorlig svangerskapsforgiftning i forrige svangerskap, og er nå i 3mnd og tenker veeeeldig mye på om det kan skje igjen. Ser du noe ang det og?

Og ser du om det blir gutt eller jente??

hilsen 240783

Skrevet

070973

Har ett barn som er alvorligt sykt og legene finner ikke ut av hva vi kan gjøre for å hjelpe henne. Henvises hitt og ditt uten resultater. Vil de snart finne ut av det og vil barnet mitt bli friskt?

Skrevet

240783

Får opp mye drama men kan dette være noe som henger igjen fra noe som har skjedd. Og når jeg spør meg selv hva det er så får jeg bare et svar på at dette skjer oppi hodet ditt. Du er din egen lykkesmed og skaper din egen fremtid og akkurat nå er det du selv som ødelegger for din egen lykke.

Jeg tror uvissheten din kommer til å vare helt til neste juni og da vil du og din elskede finne komplett lykke. Klarer ikke å se helt sikkert om dette er med en ny mann men jeg føler at du skal bli hos han du er hos nå. Er det i november du har termin? føler i alle fall på en babygutt ;)

masse lykke til. forresten så kan det nok hende du blir gravid fortere enn du vil på nestemann ;)

Skrevet

Har termin i februar 2011 :)

Tusen takk for at du gadd å spå meg :D Du har helt sikkert rett and drama greinet. Jeg er en dramaqueen uten at jeg vil det selv...hahahaha. Uff... Tusen takk :)

Skrevet

16.04.76

Du kjære, kjære deg. Akkurat nå føles alt bare helt grusomt. Jeg ser du går i blinde. Svømmer på åpent hav uten å kunne puste... men tro meg når denne smerten i hjertet ditt legger seg føder du et nytt barn!

Jeg tror ikke det er et babybarn men men skal jammen ikke være helt sikker på det heller. ;) Men en egen greie. Forundrer meg ikke om det har med interiør å gjøre ;) Eller mat.... merkelig egentlig fordi jeg får en veldig velværefølelse opp på deg. Som jeg alltid har gjort. Ro, fred og bedagelighet.

I denne jobben møter du en person som er deg lik. Et speilbilde av deg selv. Kanskje du allerede har møtt denne jenta og har et bånd med henne men jeg føler sterkt at du skal ha suksess sammen med en annen.

Det føles som om du er litt bekymret for det økonomiske men det skal du ikke være. Konsentrer deg en stund om å være mor. Når jeg spør hva du fortjener? Så får jeg opp et svar: Du fortjener å få komme deg videre men alle prosesser trenger tid. Jeg tror dette tar 6 mnd.

Masse lykke til. "S"

Skrevet

Tusen takk. Jeg skal ikke ha flere barn :-)

Jeg kan heller ingenting om interiør, og akkurat det plager meg.

Jeg er glad i velvære og kos!

Jeg ER bekymret for det økonomiske, og jeg VIL ha ny jobb. Sånn som jeg tolker svaret ditt vil det skje, men kan ta litt tid, men sånn er det jo :-)

Skrevet

110385

Du kommer deg ikke videre så lenge du tenker på det økonomiske hele tiden. Du må bryte og fokusere tankene dine på jobb eller familien.

Vet det er vanskelig men det er viktig!

I desember vil alt dette være over. Og alt du har drømt om vil faktisk skje. Føler på at det er en greie du går og drømmer om. Til høsten skal du ta mot til deg og få realisert dette. Unsett hvor fjernt det virker.

Ser en fin reise som kan hjelpe deg:) Lykke til. "S"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...