Gå til innhold

kor mange kg i pluss no jeinte??

Anbefalte innlegg

Skrevet

34 uker og 11 kilo i pluss. Er fornøyd med å ligge på gjennomsnittet, ettersom jeg var helt normalvektig før svangerskapet :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er i uke 38 og har lagt på meg 12 kg. Bare litt mer enn ved forrige svangerskap. Håper det holder seg der. Vektøkningen har skjedd veldig i rykk og napp. Det har gått mange uker hvor vekten har vært helt stabil, men så har jeg plutselig gått opp flere kilo på kort tid.

Skrevet

Jeg er i uke 37 og har lagt på meg ca.11kg.

(veid for en uke siden hos JM - så det kan jo være mer nå...?)

Ligger på samme vektøkning som sist svangerskap.

Håper det ikke blir mer enn 15kg tilslutt ... ;o)

Skrevet

Er i uke 37 og har lagt på meg 17kg, men d meste ligger på magen så jeg bekymrer meg ikke;-)

Skrevet

Er tre dager på overtid og har gått opp 20 kg, heldigvis har vekta vært rimelig stabil i det siste... Jeg er også klar som et egg til å løpe etter vogna!!:D Håper også at ammingen tar noen kg, det er jo ikke alle den gjør det på, så vi får se:) I tillegg har jeg myye vann i kroppen, håper det veier masse!!:D

Skrevet

16 kg + og er akkurat 39 uker i dag. Passe.... tror jeg. Forrige gang la jeg på meg 12 kg og de var vekk etter 3 uker. Gikk ned enda noen kg og så ut som et levende lik....usj. Håper å ha igjen noen kg nå.

Skrevet

18 kilo, er i uke 36... så da blir det vel ca fire kilo til??? ender vel på 22 kilo. (la på meg 28 med førstemann, og 24 med andremann... men var veldig tynn i utgangspunktet.. så det var litt godt også. går fort ned igjen, men heldigvis ikke helt ned til sånn som jeg var før førstemann)

Skrevet

I uke 37 og har lagt på meg 14kg. Et par kg mer enn sist....tror det er litt ekstra vann i kroppen også nå i sommervarmen;-)

Skrevet

uke 36... lagt på meg ca 5 kg

Skrevet

18 kg og 40 uker. med førstemann la jeg på meg 17kg..

skikkelig klar til å begynne å trimme, stresser litt også da jeg skal gifte meg i oktober :o

Skrevet

uke 38 og har lagt på mæ 23 kg! fysj :o

Skrevet

30+6 nå og opp 10 kilo. La på meg ni kilo totalt sist og de var borte da jeg kom hjem fra sykehuset. Så håper jeg ikke går opp mer enn rundt 13 totalt, jeg er ganske liten (1.63), så har ikke så mye å fordele det på:)

Skrevet

Jeg er i uke 37 og har lagt på meg 11 kg. Håper ikke det blir så veldig mye mer nå på slutten, men tenker at det som legger seg andre steder enn akkurat på magen er til melkeproduksjon :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...