Gå til innhold

kor mange kg i pluss no jeinte??

Anbefalte innlegg

Skrevet

e i uke 39 og har lagt på mæ 20 kg!!! e heilt i sjokk! La på mæ 12-13kg sist.. vekta har aildri vist såå mye før. huff! E klar førr å føde og springe av mæ mange kg etter barnevogna! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

37 uker og lagt på mæ ca 15 kg! Vekta har aldri vist så mye her heller... men flere kilo kommer den sikkert til å vise iløpet av de neste uken. Eeeek!

Skrevet

Huff ja her har jeg gått opp ca 17 kg + 2 kg som hang igjen etter en sen ma i fjor. Så ja totalt 19 kg foreløpig i uke 37/38.

Skrevet

har gått opp 0 kg. og vil ha tatt av meg ca 7 når bebi,morkake +++ er ute... føler at e er den eneste her inne som har denne erfaringa??

å nei har ikke spydd, spiser akkurat det e vil og cola e godt!!!

Skrevet

Er i uke 37.. har gått opp 9 kg :-)

Gjest frøken_førstegangsprøver
Skrevet

uke 31+0, gått opp 12 kg allerede.. wææ..hehe! Men stresser ikke no med det, for får fortsatt på meg skinny-jeansa mine, med strikk i knappen vel og merke..hehe

Skrevet

Begynner uke 35 i morgen og har foreløbig gått opp 3,7 kg i forhold til startsvekt.

Har også vært 2,8 kg under startsvekt frem til uke 30 eller noe rundt der..

Ganske fornøyd med disse tallene, men raser vel opp i vekt disse siste ukene kjenner jeg min flaks :S

Skrevet

Er i uke 36+2 i dag og har gått opp 20,5 kg!

gikk ner noen kg de første ukene så jeg og jordmor kom frem til at jeg at gått opp 18 kg ut i fra vekta før jeg ble gravid :)

Skrevet

33 uker og 17 kg +. nå er det så mye at jeg har nesten sluttet å bry meg..:-s

Skrevet

Har det helt likt deg! Spiser deg jeg vil, spydde de første ukene, men det er 30 uker siden! Har "lagt" på meg 600 g i fra det jeg veide når jeg ble gravid, så egentlig tatt av sånn ca 7 kg jeg også..

Skrevet

29 uker og 10kg... jaja. :-)

Gjest Bjørnen Collargol*gravid
Skrevet

39+0 og opp 6,5 kg.

Skrevet

Eg er i veke 40 og har lagt på meg 8 kilo=) Men hadde litt å ta av og var veldig dårlig dei første månedene.

Skrevet

Det vet jeg faktisk ikke, men sikkert myyye :P

Har ikke vekt hjemme, og siden jeg fant ut at jeg var gravid så sent (uke 23) har de fleste av kontrollene vært på sykehust. Og der veier de ikke :)

Kanskje like greit :P

Skrevet

Er i uke 29 og har gått opp 5 kg. Skal være fornøyd om jeg holder meg under 15 kg. Håpe håpe...

Skrevet

33 uker og opp ca 12kg.. Lyst til å si at jeg trivest med det, men det er ikke helt sant desverre :) Jaja tar det som det kommer. Vi får vel tid å ta det av igjen etter hvært.. Er verdt det uansett :)

Gjest poäng
Skrevet

Er i min 32. uke og har lagt på meg 5 kg. Men har da fortsatt to måneder igjen hvor jeg kan legge på meg masse, masse! ;)

Skrevet

38+5 og lagt på meg 19 :/ blææææ

Skrevet

Ok, da får jeg rekorden.. 4 dager til termin og har gått opp 24 kg..

Sist hadde jeg gått opp 17 den dagen jeg fødte..

Skrevet

Er i uke 40 + 2 og har gått opp 10 kg totalt, men ikke gått opp noe siden uke 30. I forrige svangerskap gikk jeg opp 10 kg fra uke 30-40. Spist helt vanlig de siste ukene, så dette er så ulikt fra svangerskap til svangerskap. Vi får tenke på kiloene når de deilige babyene våres er ute :-)

Skrevet

"bare" 28+4, men stolt av at jeg har lagt på meg 0kg!

la på meg ca 16 forrige gang.

Skrevet

I utgangspunktet har jeg mye å gå på.. Men åssen er det ikke, man blir hva man spiser. Hihi :)

+ 20 kg til nå. 19 dager til termin.

Skrevet

Har tolv dager til termin og har lagt på meg ett kilo totalt. Har spist det jeg har villet, så ganske uforståelig for meg.

Har ikke vært kvalm eller kastet opp.

Skrevet

37 uker og pluss 11 kilo.....deilig iforhold til forrige gang da jeg gikk opp 19

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...