gutt07 & jente09 Skrevet 30. juni 2010 #1 Skrevet 30. juni 2010 Noen erfaringer ang. å hoppe av i svingen? Noen som har blitt gravide? Vet det ikke er verdens mest tryggeste alternativ... Hadde vært gøy å hørt noen historier:)
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 30. juni 2010 #2 Skrevet 30. juni 2010 Min lille gutt er en "hoppe av i svingen"-baby som du kaller de:) Jeg sluttet på p-pilla i Juni i fjor. Dette fordi jeg hele tiden surret så fælt med dagene og glemte de hele tiden. Så tenkte jeg at nå tar jeg en litt lenger pause i steden for å stoppe og starte hele tiden.. Både jeg og samboer var veldig klar over at det ikke er noen trygg metode å hoppe av i svingen... Men 2.september 2009 testet jeg positivt med Clearblue digital :-) Det var selvfølgelig et sjokk for oss, selvom vi var klar over at det KUNNE skje.. Men det er absolutt det beste som kunne skjedd.Nå sitter jeg her med verdens fineste lille gutt som jeg ikke ville tatt tilbake for alt i verden! Det var min lille historie:)
Fire småtroll Skrevet 30. juni 2010 #3 Skrevet 30. juni 2010 Jeg blir et skikkelig troll på hormoner så vi diskuterte litt hva vi skulle gjøre og var vel egentlig enige om at mannen skulle sterilisere seg. Vi hadde 3 friske barn og selv om hjertet hadde lyst på en til var ikke fornuften helt med (tenkte tid, økonomi, ikke bare bare å evt få et barn med ekstra behov når man allerede har 3 å ta vare på osv) Mens vi ventet hadde vi egentlig ikke samleie i det hele tatt, koste oss bare på andre måter. Går jo ann å ha sex uten samleie Men så var det en dag mannen var så vidt inne og "hilste på" under forspillet, det var lenge før det gikk for han så det var ikke snakk om å hoppe av i svingen. Jeg hadde heller ikke hatt mensen enda etter forrige svangerskap så syklusen min var ikke i gang enda.. Noen uker senere visste jeg bare at noe var forandret i kroppen, tenkte kanskje det var første mensen som var på vei, men neida, der satt en liten spire gitt Så da var det en liten svømmer som var veldig dyktig i mannens "smøring", og den lille svømmeren fant det aller første egget som kroppen min slapp etter forrige svangerskap! Ble en nydelig liten jente og vi ble firebarnsforeldre som vi i våre hjerter hadde ønsket hele tiden. Søsteren min har forresten fått to barn ved å hoppe av i svingen, men mindre enn 2 års mellomrom..
gutt07 & jente09 Skrevet 30. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 30. juni 2010 Så fine historier:)) Kanskje det blir en liten "hoppe av i svingen" baby her også.. ikke godt å vite:))
Snakkelittmeddeg Skrevet 30. juni 2010 #5 Skrevet 30. juni 2010 Eldste min er hoppe av i svingen og p-pille unge ) Mens mini er bare p-pille unge Tror jeg blir gravid bare noen ser på meg Så håper jeg slipper det mer er ferdig med å være gravid. Nå får dere andre ta seg av befolkningen hehe
Gjest datatyven Skrevet 30. juni 2010 #6 Skrevet 30. juni 2010 Vel vi har et godt planlagt 2006 barn! Vi har også et herlig 2007 barn :-) Vil vel ikke anbefale den metoden til den som absolut ikke vil ha flere barn. Vi hadde ikke lyst på et 2008 barn også, så da ble det ingen hanky panky før spiralen var godt på plass. Men vi var jo klar over det selv også, og tenkte at det ikke var krise om det kom et barn fordi om det ble litt tett :-)
uanonym Skrevet 30. juni 2010 #7 Skrevet 30. juni 2010 Nei ikke noe "hoppe-av-i-svingen-barn", men et ganske uplanlagt "sikre-perioder" barn...
Rampongi Skrevet 30. juni 2010 #8 Skrevet 30. juni 2010 Han hoppa av i svingen en kveld og jeg sa, "næhei du.. dette er kjedelig" Kvelden etter hoppa han av ikke av, og vips der satt spira..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå