Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #1 Skrevet 30. juni 2010 Det er en film som jeg har så lyst til å se, men kjenner ingen som vil se den sammen med meg! Er litt fjortis (Twilight, ja...). Så ser jeg at den vises som babykino på fredag. Men helt teit?
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #2 Skrevet 30. juni 2010 OK, 2 ting: 1. ER DET helt teit, skulle det være. 2. Skal selvfølgelig ha med meg babyen min!
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #3 Skrevet 30. juni 2010 Null problem, jeg har også vært på babykino alene, og har sett et par ganger at andre har gjort det. Det kunne jo være at noen avlyste i siste liten, sånn hvis du bryr deg om hva andre tenker, babyer er jo uforutsigbare, hva? Dra du, og kos deg!
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #4 Skrevet 30. juni 2010 Ja, jeg kan jo ha en forklaring klar om noen faktisk spør meg rett ut hvorfor jeg er der alene! Hehe. Æsj, jeg bare gjør det. Livet er til for å leves!
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #5 Skrevet 30. juni 2010 Babykino er vel for foreldre med baby. Hvorfor må man da gå i flokk for å ikke virke "rar"? Selvfølgelig kan du ta med babyen din og dra på kino! Kos deg!
Roheryn Skrevet 30. juni 2010 #6 Skrevet 30. juni 2010 hva er galt med å gå alene på babykino? Gjorde det ofte når lille var baby jeg, et koselig avbrekk fra å bare sitte hjemme. Aldri falt meg inn at det skulle være rart å gå alene, er da ikke alle som har andre baby-venninner å gå sammen med, og gubben (og de fleste venner og venninner som kunne vært aktuelle å ta med på kino) var jo på jobb...
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #7 Skrevet 30. juni 2010 Dere har selvfølgelig helt rett. Det er jeg som er teit i dette scenariet! Kino it is.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå