Gå til innhold

Noen erfaringer med bilsete Acta Grato Duologic 0-18kg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi venter nr 3. Har Passat stasjonsvogn.Er avhengig av et sete som kan festes med 2pkt selen(magebelte) imidten bak, siden bilen vår ikke er utstyrt med 3 "vanlige" seler. Acta graco sitt sete er det eneste jeg har funnet som kan festes forsvarlige med 2 pkt sele. Jeg har ikke sett dette sete, siden jeg ikke har funnet en butikk i nærheten som har dette sete, kun nettbutikk. Jeg lurer veldig på hvordan dette sete fungerer helt fra fødselen av.En skal også kunne ta ut sete med baby i,hvordan fungerer dette.

Er veldig takknemlig for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har dette setet med isofix, men det spiller vel ingen rolle for det du lurer på. Selve setet justeres i basen slik at det får riktig vinkel avhengig av hvor stort barnet er. Tre innstillinger. Vi kjøpte det da snuppa var 4 mnd, men i den nederste posisjonen er det nok helt greit å bruke fra fødselen av. Som et annet babysete, vil jeg si! I sidene på stolen er det håndtak som kan dras ut slik at det er lett å bære stolen, og det er også et håndtak i ryggen og hjul under, slik at stolen kan trilles med barnet i. Ankepunktet til stolen er at det blir trangt i selen før barnet er 18 kilo, spesielt hvis man har på yttertøy.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...