Gjest Skrevet 30. juni 2010 #1 Skrevet 30. juni 2010 Litt gla'musikk. Sånne som du bare MÅ på dansegulvet for. Kommer ikke på en pøkk akkurat nå...
Let's hear it for the boys! Skrevet 30. juni 2010 #2 Skrevet 30. juni 2010 Dancing on my own - Robyn The girl and the robot - Röyksopp feat. Robyn Fan av Robyn, ja. Hehe.
NostraStoria Skrevet 30. juni 2010 #3 Skrevet 30. juni 2010 Black Eyed Peas - Hey Mama Black Eyed Peas - Don't Phunk with my heart Stereo Love....artistnavn?? aner ikke..men denne er herlig! Snoop Dogg - Drop it like it's hot
Gjest Skrevet 30. juni 2010 #4 Skrevet 30. juni 2010 jeg takker og bukker for forslag, men burde kanskje presisert at jeg ikke er fan av Robyn. Kan ikke skjønne det, men jeg blir helt irritert hver gang P3 spiller sangene hennes. Men noe bra må det jo være siden hun har blitt så populær - igjen. Flere?
Let's hear it for the boys! Skrevet 30. juni 2010 #5 Skrevet 30. juni 2010 Hehe Da kan jeg ikke hjelpe deg!
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 30. juni 2010 #6 Skrevet 30. juni 2010 Lady Gaga ft. Beyonce-Telephone Lady Gaga-Bad Romance Jeg liker Lady Gaga da:) Eller så er jeg i grunn ganske fan av Lena-Satelitte:)
Snakkelittmeddeg Skrevet 1. juli 2010 #8 Skrevet 1. juli 2010 Bad boys - Alexandra Burke Memories - David Guetta Krabbeklo - Bjørn Hellfuck Satelite - Lena Allez olla olè - Jessy Matador Embrace - Pnau Sex on fire - Kings of Leon If we ever meet agian - Timbaland I like - Keri Hilson Jaaaaah, det var det jeg kom på nå.. Er ikke helt oppdatert på musikkfronten for tiden, men dette er de sangene jeg hører mest på nå (bortsett fra krabbeklosangen )
Den heldige eier av ett barn Skrevet 1. juli 2010 #9 Skrevet 1. juli 2010 All night long - Alexandra Burke ft. Pitbull Stereo Love - Edward Maya Hot -Inna We no speak Americano - Yolanda Be Cool & DCUP Better than love -Hurts Lambada 3000 Waka Waka - Shakira Alors on Danse - Stromae
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 1. juli 2010 #11 Skrevet 1. juli 2010 I like it - Enrigue Iglesias Not myself tonight - Christina Aguilara Can`t be tamed - Miley Cyrus
CMH Skrevet 2. juli 2010 #12 Skrevet 2. juli 2010 Den der; "She's gonna break break break break your heart" ADHD av Samsaya ( Hørte den på svisj i morgest, og den var faktisk litt bra. Har aldri vært fan av samsaya)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå