Gå til innhold

hvordan fortelle barnefar?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg tror jeg er gravid nå og har begynt å tenke på hvordan fortelle det til mannen. Sist fortalte jeg det over tlf da jeg hadde sagt til ham tildligere at jeg måtte hjem fra jobb for jeg var så kvalm. Tok da en test når jeg kom hjem og ringte manne og fortalte at jeg var gravid, men stakkars mannen som stod i kantinen på jobb med hele kristiansand symfoniorkester rundt seg... så jeg har lovt å ikke fortelled et pr tlf.

Noen som har noen gode tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ei vennine av meg hadde en hvordan være far dvd som hun på tull ga kjæresten sin. fyren vart helt bleik. da han åpna pakken. inni lå en film han virkelig ønsket seg. han ble lettet han :P det var vell til 1 april hun gjorde det. men du kan jo kjøpe en liten body med "verdens beste pappa" og gi i gave til han. evt lage god middag og legge lokk over tallerkenen hans hvor du under har et fat som er pyntet med litt diverse småtterier med testen liggende på fatet. så kan han fordøye testen med litt mat etterpå. mange måter å gjøre det på, handler bare om å være kreativ :D

Skrevet

Du kan også kjøpe en blomsterbukett og stikke testen ilagme der sån at den vises.. :)

Skrevet

Du kan spørre han om han orker å gå å se til bollen du har inni ovnen, for å se om han tar den.

jeg har ei venninne som skulle fortelle det til sine foreldre. Hun dro å kjøpte en stork figur å satte den på bordet som å fortelle at storken hadde vært der.

Skrevet

hva med å si det over middagen, litt sånn henslengt at han ikke bør legge planer den og den dato (termin) og når han spør hvorfor så jo fordi dere er gravide eller noe sånt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...