Gå til innhold

God lukt til oppvaskemaskin og til vaskemaskin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor får jeg kjøpt en slik man henger inni oppvaskemaskinen som får det til å lukte friskt når vasken er ferdig? Har ikke sett det i noen av butikkene.

Går det an å få kjøpt god lukt til klærene som ikke er skyllemiddel slik at de blir myke, men bare gir ekstra god lukt til klærene? I tilfelle hvor får man kjøpt noe slikt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

...skal glassene dine lukte godt også???

Klærne får du bare velge vaskemiddel med omhu..evt. spraye de med luftfrisker etterpå.. Men da vil jeg påstå at skyllemiddel er bedre. Hehe

Nei, jeg har aldri hørt om noen av delene.. Skjønner ikke hva du skal me god lukt på oppvasken heller..

Er det dårlig lukt inne i maskinen du tenker på, så la dørene stå åpne når det ikke er i bruk.

Skrevet

Eller kanskje du skal gå for det middelet som renser oppvaskmaskinen din, slik at det som vaskes inni der, blir skikkelig rent. Dette middelet får man kjøpt i vanlige dagligvarebutikker, pleier å stå sammen med vaskepulver/tabletter for oppvaskemaskin.

Skrevet

Har kjøpt oppveskemaskin rens. Greit nok det, bruker det også fra tid til annen. Men godlukten fant vi ikke i butikken. Vi pleide å ha det der vi bodde før, dt lukter jo så friskt og godt av sitron da vi åpner maskina. Finner det ikke i butikkene her. Lukter godt i skapene også etterpå. Jeg dytter og håper på svar.

Skrevet

Jeg ville også gjerne hatt det.

Vaskemaskinen vår lukter ikke godt og det gjrø ikke klærne heller om vi ikke bruker masse tøymykner. Har renset og vasket maskinen, men det lukter fortsatt død rotte av klærne hvis vi ikke bruker tøymykner.

Skrevet

Tror jeg skal sette på en kokvask på klesvaskemaskinen. Se om det hjelper, for det er kun nylig at jeg ikke synest den lukter godt.

Tror jeg må ha meg en tur utenlands snart slik at jeg kan få kjøpt noen sånne dingser med godlukt til oppvaskemaskinen. Synest der er rart at de ikke har dem i vanlige butikker her til lands. Kan jo spørre på butikken for så vidt om de kan ta det inn, for de sleger jo andre finish produkter.

Skrevet

Ja, akkurat sånn jeg mener :-)

Gode greier, hvorfor selger de ikke en sånn på kiwi? Får shoppe med meg hjem, eller få det tilsent.

I dag etter at jeg begynte denne tråden, stoppa klesvaskemaskina med feilmelding. Filteret var tett, spiker og snømann klistremerke, og anna grums. Så dere andre som sa at klesvasken ikke lukta så godt, sjekk om filteret bør rengjøres :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...