snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 30. juni 2010 #1 Skrevet 30. juni 2010 min sønn på 11 mnd er helt umulig å ligge. vi holder på å få ordn på rutiner til ferie å barnehage som kommer snart. hvor skal vi begynne: står opp mellom 7-9 kommer ann på hvor vanskelig han er på kvelden sover 1-2 lurer prøver oss frem vist de er to er de 11-12 og 14-15 om de er en er de 12-14 så når kvelden kommer er de i gjenn alt fra 18-21 pga om hn ikke er trøtt er han helt umulig naturlig nok så da venter vi litt med liggingen... så kommer problemet etter 1 time til 1.5 time etterpå hyler han å da er de slutt på moroa å neker å sove mere om vi ikke ligger inne med han å sover... når vi ligger oss er de ikke et knyst men om vi prøver gå ut hyler han til... hmm tenker jo siden hen straks er året er de vel greit å få han i seng i skapeligetider noen med noen gode råd?
Nagilimia Skrevet 30. juni 2010 #2 Skrevet 30. juni 2010 Kansje du finner noen råd inne på barnogsøvn.com Der fikk jeg noen tips For vår del var det fint at han bruker smokk og har en bamse han er glad i. Har han ikke det hadde jeg funnet frem en bamse, og sagt: det er natta! Du og bamse kose senga nå! Min gutt ender noen ganger med å leke i senga, men det synes vi er greit. Han sovner tilslutt
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 30. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 30. juni 2010 han har nok å velge mellom, men dessverre liker han bare stryke huden så prøvde lunken varmeflaske men de virket dessverre ikke men skal sjekke linken takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå